(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

January 08, 2010

ujian kecil

salam semua..
pe kabo?

tetiba terasa ada sesuatu yg perlu saya luahkan dlm entry kali ini. tp jgn ambil peduli. jgn simpan dlm hati. saya manusia biasa. ada masa sy terasa hati dgn kerenah org disekeliling saya. ada masa saya kagum dgn org sekeliling saya.

tp, pernah satu ketika sblum thn 2010, saya berniat, tidak mahu berckp ttg keburukan org pd saya lagi. mau abaikan sumenye. mau menjadi tembok yg keras, sekukuh tembok besar cina boleh juga. mau menyucikan hati. sungguh.

jadi, sekali lagi saya berperang dgn emosi. mau melupakan sume yg org buat pd kita atau melepaskan rasa perit itu supaya lega semuanya.. aihhh berat betul..

saya cuma mahu menjadi seorg yg biasa2 aje. tanak susahkan sesiapa pun disekeliling saya. jd, jgn la menyusahkan hati saya. boleh tak? sama2 hormati ant satu sama lain. jgn perlekeh sesiapa. jgn over. jgn melampaui batas. jgn terlebih perasan. jgn over confident dgn suatu yg xpasti (nak over confident bole, tp simpan aje dlm diri sendiri, jgn uar-uarkan satu bilik).. saya bosan. dan ramai lagi yg bosan mendengar. ehek.. maaf, sy berhak bersuara.

saya mau pulang ke kuarters.
sekian. harap maklum. heeeee

No comments: