(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

January 13, 2010

neva


salam semua. ari ni, beta sempat men-download beberapa lagu idaman. eh silap. saya. hehehe suke suke. even just guna broadband yg selalu dikutuk2 oleh teman lelaki gue kerana signalnya. kecian. tp kdg2 membantu saya. maceh!

aih..dah lewat petang rupanya. tp saya masih diopis. n ada sorg lagi opismet. jap lagi baru balik. housemet saya cuti, sbb ada festival. nanti balik saya rasa sunyi jugak. kete park kat depan dah. kalau duk belakang takut gak nak balik lewat2 cenggini.

tinggal lagi dua bulan. tik tok, masa berlalu.

nanti sambung. saya mau pulang.

imej di atas, pastinya utk ikatan yang saya sedang ada sekarang. JANJI!!

2 comments:

a said...

moga hepi selalu..

haime said...

maceh kak ida! akak pun, hepi n ceria sokmo, di opis, di rumah dan di mana2 berada.. heheh