(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

January 01, 2010

a new day

salam.. entry pertama utk thn baru 2010.. :)
mcmana ari pertama di thn baru anda? 
saya biasa2 je.. menghabiskan masa dengan santai di rumah..
main2 ngan adik.. tgk tv.. main game..

lagipun di dungun ujan lebat mencurah2.. menyambut thn baru.. xtau la banjir ke tak di kawasan rendah luar sana.. 
petang td kuar makan ngan family kat luar.. makan ikan bakar.. dah lama xlalui momen makan bersama2.. mengadap laut pantai teluk lipat, yg agak bergelora.. saki baki musim tengkujuh barangkali..


esok dan hari berikutnya, akan memula kan agenda utk thn baru.. nak hantar adik bawah saya menyambung belajar.. wah, esok nampaknya kena bangun pagi2.. dlm planning mau singgah genting highlands dulu sblum ke kl.. insyaallah, dpt naik cabel-car again and main2 lagi kat atas bukit sana.. :) sume oke kalau ditanggung ongkos nya! hehe



utk adik saya: selamat belajar dgn baik, dan score pointer yg bagus.. ;)

semester jan 2010 siap sedia menanti saya..
dah dpt jadual pun.. :) 
sem ni kena rancang betul2, supaya bulan mac nanti saya dpt bercuti kawen dengan aman dan lancar.. sungguh, saya berdebar utk ke tarikh itu. agak serabut ttg persiapan, sampai hilang mood nak berfikir.. aduyaiii.. 
biarla..slow2.. 
Ya Allah, permudahkan urusan kami.. :)



jumpa lagi minggu depan.. have fun this weekend all!!


No comments: