(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

January 24, 2010

empunya


hari ini, tuan punya mesin ini, buat hati ini sedih..sedih lagi. marah la macamana pun, belum hilang sedih itu..sampai hati kan?



saya dah banyak menangis kerana ini orang. tetapi, mungkin, saya xtau dia lagi banyak menangis kerana saya. walau macamana pun, saya sayang ini orang. saya selalu doa agar dia milik saya, dunia dan akhirat.


jari jemari itu yg selalu pegang stereng keta cck. xjemu bawak saya g situ sini utk memenuhi permintaan saya. dan jari jemari itu jugak yg saya harapkan boleh tenang kan saya suatu saat nanti.

sekian.


3 comments:

All About AnaYna said...

Olos...olos..hmm.

Ida Iar said...

zu..walaupun ade org kata sukar utk mencari kebahagiaan,tapi part paling sukar sebenarnya adalah untuk mengekalkan kebahagiaan itu.. adatla tu dalam hbgn ade masa pahit,masam,manis..cuma jgn give up.. dah kawin nnt len plak citernye.

haime said...

maceh ye ida.. byk kan kena belaja..