(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

January 12, 2010

warna warna ku

assalamualaikum semua.. selamat pagi malaysia.
syukur, kerana saat ini masih di beri ruang dan peluang utk bernafas, menghirup udara yg kdg2 segar, kdg2 tak.. tp masih percuma. itu kenyataan.

kenapa ayat mcm jiwang semacam? heheh sesuai dgn situasi dlm diri sekarang, emosi dan hati agak tidak keruan. perasaan sedang diuji. sedang mencari sudut utk menguat kan perasaan. terima kasih jika ada doa dititipkan utk kekuatan jiwa saya. :)

semalam, saya sedikit bersungguh, utk berfikir ttg warna pada majlis kawen nanti. mmg amatur sungguh bila masuk bab warna. pagi la mana2, tmpah kad kawen ke, nak booking wedding-accecories ke, mesti ditanya TEMA WARNA. pastu saya senyum smbil pandang org sebelah. tp lega sedikit hati ni, bilamana saya tau, ramai yg confuse bab warna2 ni. so, skang asal boleh saja warna pape pun. make it, polka dot ke, rainbow ke, colourful ke, miserable ke, saya akan terima aje. mmg kelemahan yg nyata utk decide yang mana paling ok. tp ini membantu jugak. termasuk ini juga.






comel kan dia punya logo. laman sesawang ini.



spend sedikit masa utk browse. saya masukkan warna2 yg telah dan mungkin ada. mata saya nampak ok, dan harap bila en cck baca (jika) entry ini, dia akan nampak ok jugak. hehehe



ini saya cuma copy color-pallete yg dah ada kat web tu. combination between pink and gold brown. mcm ok pd saya.saya suka pattern pink yg ada di situ.
mari cuba lihat yg lain pula.

yang bawah ini juga menarik hati, tp takde warna gold-brown itu. tp jika ada kombinasi ini, kat bahagian mana dalam majlis saya seswai utk warna maroon ek?





the last color-pallete yg saya smpt tgk dan agak mencuit hati. ada warna lembut dan ada warna garang. :) yang ini pun oke jugak di mata saya. erm.. lega rasa sbb dalam kepala dah ada planning ttg warna nih. hehe sukeeee!


warna2 ini insyaallah akan mewarna hari saya itu. Insyaallah. yang lebih penting sumenya berjalan lancar, selesa utk tetamu, tak bg saya n bakal pasangan dan keluarga heart attack. hehe

last weekend, alhamdulillah kami dah jumpa kedai utk tmpah kad kawen tu. berpatutan dan ada dalam bajet. tinggal nak pk warna, design, map, gambo kalau nak bg la, n 50% deposit. tp, xtau bila exact day to go there again. dalam masa yg sama nak kena fikir deposit barang2 lain jugak. duit..duit.. :)

oklah, sambung lagi nanti. jaga diri

No comments: