(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

January 18, 2010

week-end


"saya cute tak?"tanya yg dalam gambo kepada pembaca (,'')


salam semua..
hari hujung minggu makin abis. esok dan minggu2 seterusnya jadual keje jd mcm biasa balik. masuk kelas, pot pet pot pet, keluar kelas, kejar silibus, kena pantau, bg soalan penilain, hujung sem bentang result. =) jumaat lepas, saya dah dipertemukan dengan pelajar PA yang baru. DKE1A. septtnya 34 org, tp yg dtg mendaftar setakat ari tu cuma 22 org je. eheh, moga sume anak PA baik2 sume. lama gak nak bersama ngan diaorg kalau umo pjg ni. 6 sem sumenya.

wiken saya, jadual yg biasa2. santai tp berisi. sabtu pg, sy bantu erna pendaftaran KSS. dpt jumpa balik bekas pelajar KSS sem lepas. maaf la, mmg saya ditawarkan utk mengajar pelajar yg sama lagi utk modul protel, tp sungguh, sem ni saya takut xdpt bg 100% komitmen, saya terpaksa menolak. saya nak cuti sabtu n ahad!! en cck pun ditawarkan ajar kawalan motor. tp dia mintak penyelaras tanya senior dulu. takpe, saya n en cck dpt bercuti masa wiken. masa duk kat meja pendaftaran tu, boss besar ulpl dtg, tegur saya. mungkin perasan saya xfamiliar dalam kss nih. pastuh sy bgtau la saya bantu erna pendaftaran tu. terus dia ckp, kita lantik terus. heheh ada peluang ke saya kuar unit exam? cuba bygkan.. hujung sem saya xkan sesibuk selalu. agak2 bos unit exam benarkan x saya kuar unit exam? ptg sabtu, teman en cck g wedding membe dia kat pekan..my ccd belum sampai sana lagi. that was it's 1st time. saya kenalkan opis bakal mertua en cck bekerja. :) balik tu, saya heret en cck g tempah n bincang ttg kad kawen! ;)
bayar deposit 50%.
begin this week, kami kena:
follow up utk tgk design.
bagi map.
photoshot sesion.
insyaAllah mid feb dapat kad, n boleh di post. so, kawan2, boleh la kamu sekalian tinggalkan alamat yg posmen kenali utk sesi pengeposan kad yg xseberapa itu nanti. mekasih.

ahad pagi. mcm biasa. sesi mengelap ccd. sbgi satu senaman menegangkan urat2 lengan. pastu g sarapan ngan kak liza. tghari saya ajak en cck g tgk kedai2 gubahan hantaran. 1st g SMALL GARDEN. terpegun la ngan gubahan yg ada. salesgirl pun xlokek ilmu. pastu g SSF home deco, sama gak. tgk2 gubahan. amek idea la kunun. pastu kena bebel sbb xprepare lagi bab gubahan ni. main menonong g kedai. hehe so, ptg td saya sketch la apa yg termampu utk di present. mujur! lulus. so pas ni boleh g lagi kedai membeli apa ptt. yey!!!! mari bermain dgn warna. ;)

alhamdulillah, sikit demi sikit, walaupun slow, boleh la dikatakan ada progress. nanti siap awal2 xsabo2 pulak nak menikah. hehehe

td pg jugak mak saya melaporkan, dah booking unofficially tok imam tu. tp iajb kabul kena awal lah, sbb jadual tok imam tu dah penuh. so insyaallah, kalau ada jodoh kan, kul 10pg 13 mac tu, saya dah selamat bertukar status. hehe insyaAllah. doakan ye!

jd, skang, saya masih sedang menikmati saat-saat bergelar si bujang. bukan bujang senang okey. ;) oklah, jumpa lagi.

jaga diri!


1 comment:

basket_lab said...

inginkn door gift english style serendah RM1.20?
view kami ye... tq :)