(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

February 11, 2012

when mummy talks ... about cd part 6






part 6: the schedule.. 
do drop comments, sharing is caring

8 comments:

All About AnaYna said...

nor..nk basuh cd tu guna sabun ape yg elok..sbb xleh pkai sabun pemutih or softener gak kn...

zuriani said...

banyak je sabun yg boleh guna, cuma kena cari yg xde enzim..
cth:
cosway kiddie wash
pureen had
tolly joy
shaklee basuc H
kuat harimau
top
lunatot nye sabun..

sabun pun xleh letak byk, 1/4 atau 1/2 shj sukatannya.

na dah mula ada smgt nak bercd ker?
hehe

Noli@Ibu Wafa said...

yesss..cd the bestt..jimat2...;)

a Y u said...

salam..

yup,duk kuantan..kat taman guru,jln gambang..awk..??? erm..,jual cd ke..?bagus x..?selalu baca ttg cd ni,tp x konfiden nak gune..heheheh..

a Y u said...

hai

zuriani said...

noli.. betul kann!!!
:) berbaloi2..dgn design yg cantik2..

ayu...saya duk semambu.. jual sikit2, baru permulaan..
saya dulu pun amik masa jugak nak ber-cd..takut tak reti handle. tp sbnrnya ok jer..cubalaa

Myluv - Syl said...

saya malas nak kira.. *sebab tu markah matematik masa sekolah dulu tak pernah dapat A*.. tapi saya tahu dan dah merasai yang pakai CD ni memang menjimatkan.

zuriani said...

hii myluv-syl.. hehe kelako awaknye statement.. mmg berbaloi2 kannn