(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

August 16, 2017

Memorable Event 2017

Bismillah.. Assalamualaikum..

pantasnya masa, kita dah di bulan Ogos 2017. perasan tak, semua seolah berlalu begitu cepat. rasa baru je tulis post tentang nisrin masuk darjah 1, hari ni dah 8 bulan jadi budak darjah 1. hihihihi

bila ada peluang nak mencoret di blog, sy perlu guna ruang tu utk mencatat satu memori yg sgt berharga utk saya.. utk tatapan kemudian hari.

2017, ada sesuatu di luar kebiasaan sy dah buat.. dengan bantuan dan sokongan ramai orang sekeliling saya.

jom tengok satu persatu ya.

sebelum tu, menuju akhir tahun 2017, saya doakan azam tahun 2017 semua yang membaca post sy ni tercapai dengan jayanya. jgn lupa doakan utk saya juga ya.. tq tq

1- Program Seronoknya Belajat Sambil Bermain
Tarikh 22-23 Mei 2017
Lokasi : di sebuah taska yg berdekatan dengan tempat kerja saya
Tema - belajar sambil bermain

Fasi2 adalah kawan2 satu tempat keje.

beberapa minggu sebelum program, kawan sy ada invite utk buat CSR. saya menjawab, kalau sy, sy minat nak buat apa yg ada ni je lah.. (maksud sy ke arah kanak2).. maka terjadi laa program seperti tajuk di atas. hihihi

pemilihan tajuk, preparation bbm saya buat, bahagian gunting2 saya mntk fasi2 skali tolong..

jom layan gambar,,


 screenshot dr fb je.. heheh



barisan fasi-fasi bersama dengan pemilik taska yg sangat baik hati



saje pilih gambar ni
ini la En Hazizul - merangkap Ketua Program DEP, JKE, PKK


khusyuk semua
heeh


contoh aktiviti - guna penyepit baju

seterusnya kan.. saya organize lagi program seumpama ini, kali ni saya ajak fasi2 fasi dikalangan pelajar pula..

program tu

namanya Rainbow Playgroup


promosi / iklan mmg saya tak up di blog, mmg sepenuhnya fb je..

seminggu sebelum program, kami bawa ajk2, fasi2 utk buat pra praktikal di taska yang sebelum ni..



2- pra-praktikal Rainbow Playgroup








Alhamdulillah, Allah SWT ease everything...


dan

3- Rainbow Playgroup

12 Ogos 2017
ULPL Politeknik Kota Kinabalu

barisan fasi2 dan pelaksana program

more picture 


*** nanti sambung *** 


No comments: