(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

February 21, 2010

pelamin idaman...

salam semua.. dah lama x update. rinduu sama semua. sungguh. 
tp, skang, saya tgh xsihat bdn2. 1000 mcm rasa ada. termasuk nak demam, sakit2 bdn, sakit kepala, dan un-expexted, mata kiri, sakit menyucuk2, ada ala-ala nak naik ketumbit. eh, saya ada mengintai sesiapa ke? intai blog org ada lahh.. hehehe berharap sgt, kondisi makin ok, n yg paling penting, on the two weeks of my most important ceremony, arap ada stamina yg kuat, takmo sakit2, takmo sadis2.. heheh

mari melayan gambo ye kawan2:
memula masa g butik pengantin pilihan hati sekitar januari yg lepas, kami ber-2 setuju pilih pelamin jenis ini. walaupun memula confuse, oke ke tak, tp sedapkan hati. nak tambah lagi sedap hati ckp lah, sekadar amik gambo je, bukan pape pun. mmg at 1st pun dah nampak old-fashioned sket. hehe tatau la, mata saya memandang begitu. pastu tunjuk kat mak, she said okey aje. mak i pape pun tetap ok. en tunang pun berkali2 ckp oke, cantik yg kamiorang pilih. n ada mms n tunjuk juga kat kawan2. sbb yg bermain2 di minda takut x leh get along ngan baju2 yg kami pilih. walaupun kakak butik tu ckp masuk, tp hati ini ttp ragu2. n last week smpi sakit kepala saya duk fikir, oke ke tak, o.k ke k.o. hehe n last2 buat2 berani request utk tukar pelamin. mak saya macam berat hati, bimbang last minute, n mungkin tanak saya byk songeh. tp saya beranikan diri call kakak pelamin tu, mintak nak tukar yg lain. n saya siap offer boleh tak saya bawakkan gambo pelamin yg saya nak. she said, susah nak bgtau dlm fon, dia suruh balik g kedai dia utk bincang lebih lanjut.sejujurnya, saya suka yg simple2 aje, but must be nice and sweet.. heheh so sabtu yg lalu, saya pun balik lah, bertemankan encik tunang. off topic skjap, balik tu skali ngan hntr barang2 hantaran. tak duduk lama pun kat umah. sayu lak hati, xdpt nak usik fikri lama2, dia demam lak tu.. rindu la kat buah hati sorang tu....

sbnarnya, dah lama duk usha2 pelamin idaman, tp berkali2 jugak, mampu ke aku ada sume nih..
pictures below menceritakan semuanya..
ini salah satu pelamin angan-ku, gmbr di cilok dr majalan pesona pengantin yg en tunang suka belikan. arrangement flower simple, layar belakang pun ok-ok, sofa atau tmpt duduk pun cantik. cantik x? pelamin ni guna fresh flower- kekwa besar dan kekwa kecik. so, gmbr ni la saya tunjukkan dekat kakak pelamin tu. dia pun deco2, gitu gini.. harap2 termakbul la doa saya utk ada pelamin gini.. xsaboo nya lah..pastu add on la benda2 lain yg amik idea tu dr gmbar2 berikut:

ini saya amik dr majalah pengantin jugak. yg ini saya adore yg macam tali2 tu.. comeyy.. n sofa nya jugak.

gambo pelamin ni xigt amik dr blog sapa. rasanya blog she kalau x silap. haaa, this one, saya adore much pomander flower at the back tu. hehe so, kakak pelamin tu mintak saya beli or DIY, n then nanti dia nak beli ngan saya. :) sy tunjuk gak gambo ni kat mak n tunang saya, diaorg ni sependapat la, dua-dua pakat kata macam hiasan ruang tamu aje.. heheh

pastu masuk bab kerusi/sofa lak..

gambo ni saya smpt cilok dr cik B2B ini dan saya tunjukkan dekat kakak pelamin tu. sofa tu di panggil sofa perahu. n kebetulan kakak tu ada nak beli 2 lagi sofa mcm gini utk set kedai dia, n saya, dah coopp satu utk pelamin saya nanti. heheh sumenya dr pameran pengantin TTC ganu tuh. berterima kasih sgt dekat cik b2b tu..

so, skang menghitung hari, xsabar nak tgk rupabentuk pelamin saya ni. doakan yea!

nak include jugak sesuatu yang lain..

ni namanya baju idaman hati. xtau la yg saya sewa tu looks like ini ke tak.sama2 tungguh eh

wanna have this tooo geram la tgk!!!

ermm, lusa kad kawen dijanjikan akan siap. xsenang duduk dah. sbb dah hampir suntuk masanya. nama2 pun tgh taip. nak siapkan baki, then boleh print. selasa dpt kad, kena gigih melipat pulak, pastu nak pos. setem kena cari balik duk tang mana ntah. hehe nanti kita story citer kad pulak yek. pastu, nak kena re-confirm bunga yg saya oder. n sahih, menda2 lain akan ttp saya fikir.

till meet again.



4 comments:

missAtiey said...

dear..sweet la pelamin kerusi perahu 2..so gojes!!luf it =)
get well soon ok ;)

All About AnaYna said...

Cter majlis kawen je...huhu.Ade cter lain dok?

harzharun said...

haaa!!...cilok my pic!..hehehe...dear...mmg sweet pelamin tu kan...i pun suke..tp i x nak kerusi perahu tu..tp, siyes pelamin tu cun...simple yet nice...

haime said...

to mrs faizal to be: dear misz_atiey, tq.. :)

to cik anayna: alaa bg la peluang, sekali sekala jek.. heheh