(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

February 12, 2010

mari bercuti

salam. selamat pagi jumaat. pagi yang indah. kan? di tempat saya, sang suria indah memancarkan cahaya. tp tiada kepastian, bagaimana tengahari nanti. :)

so, selamat meneruskan hari jumaat, penghulu segala hari dengan baik. kemudian selamat bercuti selama 4 hari. td saya isi borang cuti utk majlis nanti, straight 10 hari. mintak sangat bos luluskan. amin...

citer terkini:
- barang yang kami oder dr kl dah sampai ke tangan. alhamdulillah. en tunang saya berjaga smpi kul 4 lebih pg (termasuk menonton bola) untuk tunggu barang tu sampai melalui bas ekspress yang melalui kuantan. setel satu perkara.

- kek utk kawen. mak saya dah booking kedai mana. tinggal org tu pesan, bawak design macamana saya nak, tunjukkan gambar. kalau ikutkan, org tu tanak dah terima tempahan, tp sebab dia kenal mak saya, jadi dia sanggup buat. saya berterima kasih dengan mak saya. banyak bende jugak la yg guna nama dia. contoh lain, bab catering, org tu yg mak saya panggil Pak Din, sanggup tolak tempahan org lain utk buat yang majlis saya. siap dtg cari mak saya di pejabat. lagi, utk meja2 nanti. situasi yang sama. alhamdulillah

- saya dah oder bunga, ngan membe saya yg saya kenal masa kursus ari tu. tinggal pengesahan nilai terkini. harap proses yg ini pun di mudahkan.

- en tunang jugak dah belikan tmpt utk letak gift nanti. yg ini mmg ber-inspirasikan dr idea org. itu utk buh barang dia. utk buh barang saya, baru sketch. tp belum beli lagi. cuti raya cina ni lah kot.

- kad kawen, belum siap. insyaAllah 23feb. lambat lagi kan. sedikit serabut.

perkara-perkara lain yang baru ada gak terlintas di dalam kepala.
-aturcara majlis
- bunga telur khas utk family en tunang
- door gift tambahan.

* saya kena berpindah rumah. sbb housemate saya dah diluluskan permohonan pertukaran. tahniah.
* dengar cite, students ada booking bas utk ke majlis di rumah sy. haha beriya betul. harap2, oke la sume tetamu saya. nervous lahhh

ayah saya tanya, nak g jalan mana ye cuti2 ni? hehehe

good day.
nice day.
nice peoples.

Read more: http://www.mylivesignature.com/mls_wizard2_1.php?sid=54488-71-C4327D9AF181FE19EB49735B67CF05CE#ixzz0epx2eWem

6 comments:

aku hanya manusia said...

nor..sound so happy for ur big day huh..all the best utk persiapan k..so happy for u..:)

zuriani said...

sound so happy at outside.. inside not know yett.. heheh anyway, tq. sila la kembali ke kg halaman pd tarikh itu yep. menanti kehadiran. :)

ida_F said...

be prepare mentally, lagi dekat nak kawin..banyak benda nak pikir dan uruskan..

doa banyak2, moga segalanya berjalan lancar!

zuriani said...

insyaalllah...thanks sis :)

`AnaYNa` said...

Hepi forever...amin.

zuriani said...

macehh cik anayna..moga kita sesama hepi sokmoo