(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

February 25, 2010

officially move out

gmbr hiasan semata, xde nye sy pindah umah siap sewa lori. at the meantime lah. cuma angkut guna kete aje..
salam..
selawat dan salam utk junjungan besar Nabi Muhammad s.a.w. 

finally.
alhamdulillah, berjaya clearkan barang2 dr k-3-1.
penat.
syahdu.
sedih.
80% barang dah transfer ke umah en tunang. 10% duk umah suziyana (officemate, dan saya bakal menumpang umah yana ni 5 hari sblm cuti holiday kawen). 10% buang. heh
pindah barang kali ni mmg memenatkan. mujur cuti 3 hari. 
boleh re-fresh segala urat sendi, tulang temulang semua.


dan disebabkan agenda pindah umah jugak, delay jugak acara persiapan. yg ditunggu2 juga tidak kunjung tiba. apa lagi kalau bukan, surat jemputan majlis saya. asyik delay. flight pun tak delay sebegini banyak. mula ckp 23hb, pastu 24hb, pastu 25hb. ptg td, ckp sabtu ni pulak, akan ada courier hantar kat dungun nih. xtau, dugaan ke-pebenda. kecewa ke? sikit lah. sbb takut kad smpi lewat utk jemputan yg jauh2 tu. tp. sedapkan hati.. sempat..sempat. insyaAllah. kena yakin dengan ketentuan-Nya.


tp, mmg hampir menitis air mata. heh


saya berterima kasih ngan kengkawan yang duk kat opis tu. xputus2 nasihat. memahami. beban keje makin byk. hari bujang makin ke titik hujung. doakan saya kuat yek!


p/s: saya dah dpt adiah kawen in advance! dr student KSS. mekasih sbb buat saya dan bakal suami terharu. mari kita highlight nama mereka. kak sakinah, kak salmi, tn haji rahim, en nik, en faisal, en azad, en rahshidi, en syaifuddin, en zaidi. ingt gak mereka kat penyelaras a.k.a penasihat akademik kelas diaowang nih.. :)
at least, there is thing that makes me smile after all the tiredness and a bit of sadness.



No comments: