(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

February 13, 2010

entry sblm tido

salam semua..

saya sudah di rumah ibu bapa. alhamdulillah selamat sampai.

malam ni spend masa depan pc aje. baca blog orang, n of course B2B and past-B2B. and i came across this one. video akad nikah , milik seorang blogger jugak.oh, jgn salah paham. saya belum sempt lagi berimaginasi saya di tempat si cantik manis itu. belum sempat membayangkan. tapi pengantin dalam video itu sungguh bertuah. meneliti blog beliau, saya kehilangan kata2. she has a very the perfect wedding. bahagianya tgk dia. 


cuma, saya penah di beri peluang untuk mengambil video upcara pernikahan bekas housemate saya, kak rin, jun thn lepas. saya bukannye videographer yg pro pun, sikit2 pro pun tak jugak. kebetulan bidang terjun sbb ada di sana dan ada la sikit2 ilmu mengambil video nih.. bertempat di sebuah surau berhampiran rumah kak rin di parit raja, johor saya sempat merakam dari saat-saat akhir kak rin bergelar si dara, hinggala  dia dan suami dpt kebenaran pegang2 tangan. proses nya x lama mana pun. lengkap ahli jemaah iaitu ada pengantin lelaki, pengantin perempuan, jurunikah, wali dan dua saksi dan para penonton lain, berjalan la agenda itu. tetapi ia nya adalah permulaan satu cerita yang mungkin lebih lama. malah selama-lamanya kalau boleh. kan?

skang, tinggal lagi 30 hari untuk saya menjadi seperti cerita2 di atas. doakan saya. doakan majlis saya berjalan lancar. saat2 akhir gini, saya tanak serabut2 dah..mana2 yg kurang, saya nak buat2 tak nampak aje lah. mmg manusia itu sentiasa ada kelemahan. slagi ayah dan mak saya tak komen lebih2, itu lebih memadai. cukup, hati saya tenang. hati bakal si suami tenang.

sudah sampai masa tidur lah. 
tadi ayah saya tegur masa saya duk tgk blog2 org kawin, duk tgk cenderahti pengantin, bunga telur dan macam2 lagi. erm, pendek cite, dia nak tgk saya bukak web yg lebih berilmiah. mungkin, imej bunga telur patut di ganti dengan kiraan spektrum saluran TV, mungkin bunga dulang harus menjadi fungsi-fungsi asas setiap litar dalam PCB TV (mentang2 ngajo yg berkaitan TV).. heheh


udah, jom tidur.
goodnite darling.


ops, ari jumaat semalam, saya langsung tak jumpa en tunang. rindu terbit. tp di kala di depan mata, suka bertekak. hahah penangan persediaan majlis kawen. 


salam. ila liqo'
 

No comments: