(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

February 14, 2010

it's 1.26am

 
*can u spot something strange there*
yap.. there is a cute animal.. we captured this weird thing at Penang..

salam semua. saje je buh pic di atas. xde kena mengena pape pun. cuma, kagum kan, macam-macam ciptaan Allah ada kat muka bumi nih.. 

ari tu ada kan saya citer yg barang yang tunang saya oder dr kl dah sampai. so, ari ni, saya ngan fikri gigih menampal sticker TQ dekat barang tu.baru siap dalam 300. kami oder dalam 1100, sticker TQ beserta nama tu cuma ada 800keping aje. sticker tu tempah kat GIANT, kuantan. xcukup, so nampaknya mmg kena buh tq tag lain. so, pagi td ada la meng-google sikit2. tp xjumpa lagi idea nya. target saya, cuti CNY ni, nak siapkan lah. nanti takut x sempat pulak. pilihan di tangan saya, kalau rasa x sempat, saya takkan buat sbb surely banyak lagi mende penting nak kena pk. 

en tunang jugak dah belikan gelang utk batal air smayang pas upacara ijab kabul nanti. mulanya dia nak bg cincin, tp saya dah ada 2 cincin, nanti nak pakai jari mana lagi kan. so, we both agree to buy a gelang. xbanyak tmpt pun survey. pegi outlet yg sama masa beli cincin tunang dulu. POH KONG ECM, kuantan. membe ada tanya, nak g tak Habib sempena jualan penghabisan gudang tu, tp sbb kat kl, pk byk kali nak pegi ke x.. last2 beli aje kat kuantan. memula tu, nak bracelet, tp saya lagi berkenan kat bangle, sbb belum ada. jadi, bersyukur la en tunang belikan sudi belikan saya. tp, msalah timbul. sbb dalam sketch utk gubahan, saya target kotak atau bekas letak gelang tu berbentuk panjang, and then saya letak daun sirih keliling kotak/bekas tu. dulang ini kira kombinasi 3 item kot. atau paling kurang 2 item. sirih junjung+gelang+cek wang hantaran. so sbb gelang tu berbentuk bulat/oval/bujur saya kena skecth yg baru. dan nak kena cari tempat yg seswai utk letak gelang tu. sbb ini baru terlintas kan (haha lmbt pick-up betol), so kena mula mencari.. ermmm... oke kan idea gagung sirih junjung ngan gelang tu kan? sbb masa beli2 barang hantaran, langsung xpk bab sirih junjung. saya pun dah malas nak tambah jumlah dulang2. sbb saya offer diri utk buat sendiri utk belah saya dan belah en tunang. xtau lah, camana rupe saya sehari sblum menikah. jgn mcm langsuay sudah. tanak! hehe

okey la. jam skang dah 1.17am. i need to sleep.

opp, cite last utk malam ni. minggu lepas, saya kuar makan ngan membe sy. ada la tanya bab persiapan n perasaan. ermm.. yg paling sy igt saya bgtau, saya tak harap suami saya melayan saya mcm seorang puteri, atau dengan bahasa klasik, menatang saya bagai minyak yg penuh. saya nak dia JUJUR dengan saya. saya tak boleh terima sebarang kecurangan atau penipuan di belakang saya. kalau bila2 sudah kering kasih sayang, saya kena redha kan. TAPI.. saya takkan benarkan itu berlaku melainkan dengan izin-NYA. sungguh, skang, penah saya bgtau dia kalau dia mencari bukan seperti saya, silakan. saya masih boleh bahagia. dan dia, berkali2 memberitahu, menginginkan seseorang yg tak mudah buang dia. yap, i will never let him go, dengan harapan dia jujur... 
flash back lagi, ada sorg officemate lelaki tanya saya, apa istimewanya tunang saya berbanding lelaki lain. kenapa suka dia. yg saya jawab, di saat ini, dia lelaki pertama yg saya jumpa, yang sempurna di mata saya, yg serasi dengan saya.. n after a couple year, dia betul2 buka hati saya. walaupun sometimes ada injap2 yg cuba menutupnya. 

saya mohon pada Allah, dia la jodoh terbaik utk agama, dunia dan akhirat saya.

sekian
a href="http://www.mylivesignature.com" target="_blank">



 

2 comments:

Nurulhuda|Adlie said...

zu lg 3 minggu, fuh.. mcm mana preparation? =)

haime said...

aah,3 minggu, and i hv a complete feeling. Doakan sy ye huda..