(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

April 30, 2012

perjalanan pengajian ku

assalamualaikum..

lama kan nak menunggu blog ini di kemaskini? maaf ya.. (ececececeh mcm la ada pembaca setia)..

post sempena hari terakhir april 2012.
sudah hampir dua bulan bertapa di bumi kota kinabalu. rutin seharian diteruskan seadanya.
weekdays, datang opis, dgn niat supaya betul kerjanya. supaya bersih gaji nya.. tp terkadang tu melalut juga.. 
weekend, dtg ke kawasan opis juga, menghadiri kelas pengajian ku.

mcm artis lak kan - perjalanan seni pengajianku he he
alhamdulillah. syukur. rezeki saya. walaupun jauh dipindahkan ke sini, Allah masih memberi jalan utk saya tetap dalam kelas pengajian.
walaupun sudah terpisah dgn kawan2 sekelas semasa di politeknik lama, di sini saya masih di terima oleh rakan2 sekelas di sini.
cuma kesan perpindahan ini, subjek yg mulanya sudah di atur oleh CEC uthm, berterabur jua. sudahnya saya sendiri tidak pasti bila masanya akan grad.

kelulusan pengajian secara pesisir/off-shore yg lulus sehingga mei 2013. tp setakat ni, kemungkinan besar akan melepasi sempadan yg diizinkan. semuanya gara2 path subjek berlainan.

rakan2 di sini sudah di semester 4.
saya sepatutnya baru semester 3.
jadi utk semester ini saya join kawan2 di PKK - utk dua subjek, dan satu subjek lagi kawan2 semester 1 di SESB.

saya sendiri jadi pening (students di sini suka sebut bingung haha) bagaimana ye susunan subjek saya di sem2 akan dtg.

sem 1 - polisas
advanced power electronic
programmable electronic

sem 2 - polisas
advanced digital signal processing
computational intelligence

sem 3 - pkk + sesb
advanced engineering math 
electrical power quality
electrical drives and application
final year project

sem 4 - 
septtnya abiskan semua baki subjek. tp kalau tidak ditawarkan, itu boleh jadi penyebab extend. huhuhu
subjek left
satu lagi subjek elektif power
master lab 1
master lab 2

sem 5
projek

logik ke ek amik projek sem ni..pastu tangguh sem 5 baru present?

hahahah

dont know la yer

:)

alhamdulillah.
pointer masih ok for me.
ok sgt berbanding masa degree dulu.

itu je kot update utk ari ni.


si dia, tanpa di minta. gemar hulurkan bantuan. :)
'bantuan'.

 sesb - tnb sabah. syarikat elektrik sabah berhad.
di sini, semua classmates saya adalah engineer sesb taww.. hanya kami berlima dr PKK.

:)

 

1 comment:

nur easy said...

semoga dipermudahkan urusan ;)