(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

April 06, 2012

dapat hadiah :)

salam semua..


org semenanjung pe citer? kami di sabah sudah mula bercuti hujung minggu. hihi jgn jeles minggu ni keje 4 hari saje.. :)


hohoho nama aje cuti umum di sini, tp eden ada test esok.. baru terkulat2 nak mengadap nota dan tutorial - power quality. nasib la yg masuk test baru awal2 bab. harap2 sonang aje la ye soalan tu. kalau dulu time nak test mesti ada study group. sini, ramai self study ajek. kita pun masih belum kenal rapat dgn classmate.. hohoho


wallawehh.. masa nak pindah ke sini ari tu ada dapat adiah/penghargaan yg tak di sangka2 dr org semenanjung - dari pelajar sampai la kawan2 sepejabat. sampai en suami kata, dia yg mulanya kena pindah, tp saya yg berlebih2 dapat adiah.


jadi, tujuan post ni, mmg semata2 nak tayang adiah. heheh tidok la membawa maksud menunjuk, jauh sekali ok.. cuma sekadar penghargaan kepada pemberi hadiah tu. sebagai kenangan utk kami.. ye la, tangan memberi itu lebih mulia dr yang menerima kan..


:)



ini hadiah pembukaan. hehe datang nya khas dr bebudak kursus secara sambilan. al maklum la saya ni penyelaras aka PA diaorg. suami pulak kebetulan ada mengajar mereka. siap ada pantun2 lagi okeh..
i tau sapa budak bertuah yg suka pantun2 tuh..
hihihi

hadiahnya adalah berupa jam dinding. ala2 antik gitu design nya.
kebetulan sgt, nak masuk rumah baru, boleh la gantung jam besar ni.
tp tunggu la ye, tunggu kami pindah semula semenanjung nanti

terima kasih daun keladi.


suprise ini dapat pada hari akhir bekerja di jke polisas - 29 feb 2012. pagi tu saya memang missing dr pejabat, semuanya kerana urusan di pejabat imigresen kuantan. dr pagi sampai tengahari di situ. urusan Dokumen Perjalanan Terhad. jadi bayangkan, bila balik opis dpt suprise ni, mmg terasa di hargai oleh teman2.. saya tau teman2 di sana belum bersedia dgn kehilangan saya.. kih kih.

yang kotak sebelah kiri tu adiah dr teman2 bilik atas, C302, C303. nama2 pada kad. hee tiada apa yg boleh saya dan keluarga ucapkan.xie xie ni.

sebelah kanan tu. nyum nyummm!!

hehe 
meh kita preview sket!


sukenyaaa my fav ni..
ni sebenarnya bukan utk saya sorg tau. saya pakat share dgn kawan2 bilik saya tu lah.
rezeki, jgn di tolak.

lovely okeh!

dah ada perkataan kak nur tu, sudah semestinya dari seorg adik.
banyak kenangan saya dgn insan ini.
seorg pembuat lawak tegar, dr zaman belajar degree semasa di kuittho dulu, sampai la 29 feb tu, kami adalah rakan sekerja dan juga rakan belajar master.
buat study group sama2.
tugasan sama2.
bayar yuran semester sama2.
posting ke polisas pun sama waktunya.

tak sia-sia buh nama baik di situ ye cik adik mysya, mmg baik pun hihihih

doa saya, moga cik adik ni selalu dimurahkan rezeki, cepat2 timang baby bersama suami, suksess selalu. yea.. amin..

ptg tu, tak mampu berlama2 berbual dgn cik adik ni. bimbang menitis air mata. malu la kan.. :)


dan adiah2 lain yg memang tak smpat nak capture satu persatu.
dah bawak balik umah parents, hari sebelum bertolak ke KL, smpt la kumpulkan semua macam ni dan baru capture.

terima kasih jua utk bebudak PA sesi semasa. ada buat jamuan makan ptg tu. even diaorg ni macam2 ragam, tp masih ada hati utk raikan PA diaorg ni. heheheh
hadianya jam jugak.


terima kasih lagi untuk Kak dila, kek coklat beliau yg ummpph!! sedap!. dah lama request, baru dapatnya. hihi

terima kasih jugak utk Kak Ros, bagi personalized tumbler tu. dalam tu boleh buh gambar. pastinya utk nisrin yg tu. :)

terima kasih jugak utk Kak Nik, adiah bekas dr cosway yg lama dah saya idam nak beli.
saya ni pembeli setia sabun kiddiewash dgn kak nik.
order serunding jugak dr kak nik utk bekal ke sini.
kak nik siap ckp kalau rindu serunding, kak nik boleh poskan dr semenanjung.
baik kan?
sedap tauu serunding dia.
suka makan ngan roti sandwich tu, ataupun dgn nasi.

seterusnya, baju comel utk anakanda nisrin. kat Ida, adiah sempena besday nisrin. anakanda damia pun ada jugak. corak pattern dan size sama dgn nisrin punya. kami barter ni. saya bg ida cloth diaper, ida bg nisrin gaun tu. belum pakai. sayang nak pakai sebenarnya.
:)
terima kasih ye ida. saya xtau baper lama masa dia amik/curi utk siapkan gaun tu. tak terbayar ok.. :)


last but not least. yg dlm kotak tu. adiah ramai2 dr teman2 bilik atas tu.
koleksi tupperware
terima kasih lagi dan lagi..

ingatan pada kalian tak kan pernah putus..

:)

seronok tau dpt hadiah. moga akan datang jika diberi kudrat, saya berpeluang membalas semua pemberian kawan2.... insyaAllah.
anakanda nisrin nak menyibuk gak!!

gambar di ambil pada 1 mac 2012. hari nak balik kampung. ceria aje orgnya.
aaaa duk belek amenda laa tu!!


dlam kete tokma ni banyak benor aksesori yang menjadi pujaan hati anakanda nisrin. cuba teka apa aksi selepas ni..

jeng




jeng jeng





jeng jeng





dapat teka tak??




saya belajar menyentuk sesuatu dengan menggigit..
heheheheh


sapa yg jawab betul td?
claim adiah dgn nisrin yeaaa!

ehehe
sekian utk kali ini. 
jaga diri.





No comments: