(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

August 04, 2011

xtau nak buat yg mana dulu

terkial2 nak update blog *_* hihi


what to do.. minggu ni super duper bizi.. dua kali fokus sgt mata depan lappy, terus sakit kepala... sudah tua sgt ke aku? :p


baru je submitted soalan E4121 yg digubal beserta ngan skema.
very gong geng je aku rasa. haha


lega ke? oh tidakkk.. baru submit tu pada kluster subjek je, nanti dia akan semak my grammar betul ke tidok pulak. nanti sesi correction pulak yerrr. 


pastu... keje lain dah beratur dah... panjang berdepa2


- kita ada FRP kena update - RMS, Borang Kehadiran, Borang rekod markah - 3 subjek main.. pening woooo


- borang kerod rekod markah kena update, jd kena tanda kuiz, laporan pelajar. utk 3 kelas maaa.. banyak tuuuu


- SKT? belum sentuh lagi. duk kat mana ntah borang LPNT aku tuh.. aiayay


- semua due sblum 12ogos. mau jadi robot tanpa emosi la aku.


- claim penysrah KSS belum update. borang pendaftaran kss lagi. isk isk serabut


- 11ogos, reminder dr bos unit exam... "zuuuu.... 11ogos nanti pendaftaran MP'
 woppp wop satu2 boleh tak?


- cuti raya kena submit sblum 15 ogos.


- prepare ngajor lagi.. jadi goegous ke aku?? :p


aduhai..


mcm2 benda nak kena igt.


mampu ke otak aku ni???


*entry serabut otak huhu
source: prof google image

rasa nak terbang tinggi2

2 comments:

Nurul aziyana said...

same! mane nk buat soklan mane nk prepare ngajor mane nk buat 5s mane nk tanda kuiz student, nk urus anak PA lg..uwaaaa

haime said...

heheheh mmg serabut yg amaaatttt! permulaan puasa pulak tu. lembik terus rasa