(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

March 09, 2010

menunggu

salam semua. just a short and a quick update. :)
lupa nak tgk ticker atau kira, how many days left.. saje tanak wat serabut2 sbb byk lagi benda x settle kat umah ni..

-paper bag ada baki 1000 lebih lg belum lipat, mati2 igt dpt berlipat. aiyaaa, penat lah..tak pasal2 ada task tambahan yg meruntun jiwa dan kalbu.terpaksa import kawan2 emi malam2 duk melipat..mujur my mom yg upah diorg. 2 hari berkerja, ahad n isnin, belum sampai 500 dpt. nak menangis. gambo x smpt dah nak masuk dlm notebook ni haa..

- baki gift dah di ikat dengan reben, tinggal nak pack dlm paper bags je.

- gubahan hantaran. haha gile, satu mende x mula lagi.

- saya tgh tunggu delivery bunga sampai. xde la sampai ke tangga umah, dah janji ngan pakcik driver tu amik kat Yoe hoe. Yoe hoe adalah satu pasaraya kecil2an di sini, n ada dlm peta kad kawen saya. hehe moga sumenya berjalan lancar. dah dapat nanti nak bank in baki duit bunga tu. nanti kita story pjg bab bunga2 an.. saya pun tak tau menjadi ke tak sketch gubahan bunga tu. kena pandai bg masa nih sbb saya gubah utk dua-dua belah pihaks. heh

- hari ni jugak nak g amik our wedding attire. xtau nak fitting ke tak. tgk sempat ke tak nanti. alang2 kuar, nak beli solution utk mata bila pakai contact lense. dah lama sggttt xpakai..nervous gak. heh

-bilik dah kemas la hmpir 70%. tunggu org tu dtg deco..deco.. skali ngan pelamin n kanopi..

- bunga manggar n bunga tangan. heh taktauuu bile boleh concertrate. huh, eja pun salah. concerntrate!!

- ada satu lagi gift, pas jumaat nti saya nak amek.. hari khamis n jumaat mula pack bunga telur, ikat mengikat semua..agenda ini, mak saya akan import kawan2, n maybe makcik2 ada skali..

- pakai inai. huh, saya dah x dan nak g manja2 kan badan agaknya. tp saya akan pastikan at least sy smpt g cuci rambutt..

-pocket diary kawen tertinggal dlm keta kat kuantan. ari ni, patutnya en tunang nak hantarkan ke dungun sekali ngan bunting and gift lagik... aiayaaa berterabur. ntah igt ke tak...mengong kan?? huhuhu

tak smpt pk dah apa perasaan sbnrnya nak kawen2 ni. mcm main kawen2 pun ada. heheh sbb duk serabut ngan persiapan. tp smpt g igt time tido, mandi, makan semua jgn risau okeh.

doakan hari2 berikutnya berjalan ngan baik..
moga perjalanan encek tunang selamat. insyaAllah. amin..

oklah..till meet again.

p/s: smpt gak usha2 blog kengkawan semua. tp x smpt dah nak drop komen. to all B2B this coming weekend,let us smile together-gether... hehehe



No comments: