(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

June 28, 2011

hilang

salam semua.


baru abis musim keja unit exam. ye ke dh abis? kalau dah abis, bleh la pencen kan? :p
dah abis keje tu..keje lain lak menanti.. but only aku je duk bertangguh2. aishhh, aku ni di takuk dah bosan agaknya buat keje yg sama jer. terer pun idok la.. 


memetik sedikit lirik lagu HambaMu - lagu tema Imam Muda 2 


Ke arah satu perjalanan
Dalam sebuah kehidupan
Demi untuk mengecapi
Hasrat murni di dalam hati

Usaha dengan doa itu,
Masanya akan tiba
Dengan restu Illahi
Kelak pasti akan ditemui

Read more: 
http://www.liriklagumuzik.co.cc/2011/05/lirik-lagu-tema-imam-muda-2-hambamu.html#ixzz1QbLQI1yx\

--- apa ye hasrat murni dalam hati aku saat ni? keje pun x semangat, walhal inilah sumber rezeki aku, yg aku mampu dengan izin-Nya jua..

aduyaiii.. wahai hati.. kembali la ke pangkal jalan. semoga ketemu kemurniaan hati dan jiwa..

wahai penghibur hati ayah bonda: kamu la pengubat semuanya..







marilah, kita take break dulu. balik umah, makan, solat, tenangkan hati dulu. 

:)

hopefully everthing pulih cam biasa. semangat kembali ke tahap maksima.

insyaAllah.

abi dah dua minggu kursus. hmm....


2 comments:

nur easy said...

alololo comelnya nisrin senyumm..mulat

zuriani said...

heheee mmg suker senyum dak kecik ni sowang