(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

November 08, 2009

dari hati

adakah sayang,cinta atau kasih sesama manusia itu perlu kan sebab? jika bersebab, adakah bila hilang sebab itu, hilang la perasaan sayang,cinta, atau kasih itu??

5 sebab..
ada satu malam tu, aku sempat meminta tunangan memberi 5 sebab kenapa dia sayang aku...
dia menjawab..

satu..sbb zuriani ni huduh..tp dia comel.. (hmm susah betul dia nak ngaku aku ni comel kutttt)
--> bila aku tua nanti, agak2 aku ni comel lagi x pada dia?

dua..sbb zuriani penyabar.. hehe
--> yg ni aku rasa lain sket..sbb kadang2 aku hilang sabar, dgn automatik, suara aku akan naik ke tahap 10, mengatasi suara sekeliling..smpi pernah dia tegur, jgn smpi meja sblah boleh dengar kita gaduh.. :d dan dia..dia suka menguji tahap kesabaran aku..

tiga..harapnya zuriani ni baik la orangnya (jawapan mcm xkena ngan soalan kan)
--> insyaallah, moga dia selalu doa agar sy menjadi seorg muslimah yang baik, baik luar dan dalam, baik akhlaknya..

empat..harap zuriani dapat menenangkan saya..(sama mcm atas)
--> aku selalu arap, setiap kali dia tgk aku, hilang segala masalah dia.. doa aku, moga ia berkekalan sehingga akhir hayat kami..

lima..harap zuriani dpt berkongsi hidup ngn saya.. (sama mcm atas)
--> yap..nobody else..moga dia jodoh aku, dunia dan akhirat.....

mungkin..masa berkawan, bercinta, bercinta masa bertunang, suma rasa indah..amat berharap dr hati yg paling dalam, sumenya berjalan lancar sepanjang perkahwinan..ada pasang surut pun, moga kami tabah..kuat dan saling menyokong...

dan, dia juga akan bertanya, kenapa aku sayang dia.. n jawapan aku xpenah berubah, aku xboleh bg jawapan yg tepat..aku xtau kenapa aku syg dia.. hehehe alih2 dia yg bagi jawapan.. jawapannya, sbb dia syg aku, tu yg aku sayang dia.. hmm boleh jadi jugak..

p/s: tinggal lagi 17 minggu utk ke tarikh mac 2010.. wahai masa, cepatla berlalu....... heeeee

No comments: