(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

November 09, 2009

aku, aku dan dia




salam.. entry ni patut di tulis semalam, tp disebabkan signal brodband yang _______ (kuat,lemah,slow,perlahan,lembap,mengong) haaa pilih jawapan mana yang seswaiii.. jadi baru ari ni boleh post..

kesahnya, lagi sebulan usia aku akan mencecah 27 tahun..kalau dihitung2, usia tu dah cukup dewasa utk mengemudi haluan kehidupan.. tp, dewasa2 pun seorg aku, semalam aku buat keje yang xberapa nak dewasa jugak.. ntah nape, xde keje cari keje.. ada perselisihan faham dengan buah hati kesayangan.. hati aku sebu... puncanya, aku jugak, terlalu ikutkan hati muda aku..sampai masa tutup pintu kereta tu, aku tau ada tangan dia, tp aku tetap tarik, dan ari ni, baru dia bgtau lebam tangan dia.. kesian..dan menyesal... ntahlah.. tp mungkin sudah terbayar, sbb satu ari semalam aku xleh fokus. smpi ari ni pun..td kuar, ajak dia makan.. niat di hati mau settlekan sumenya, supaya tenang dua hati ini...moga dipermudahkan...tp xtau la.. kami sama2 keras hati..itu fakta..barangkali.. heheh

mungkin ada hikmah sumenya..aku dan dia, dua insan yg berbeza..pasti ada masa bertelagah, ada masa sependapat, ada masa cemburu, ada masa berkasih syg.. aku harus redha..

No comments: