(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

March 30, 2012

kami bertiga

aikkk, jumaat sudaa.
pantasnya masa berlalu.
esok, kalendar depan meja ni dah tunjukkan tarikh akhir mac 2012. minggu ke-4 di tempat baru.

day by day, each moments passed blessfully n enjoyablely in our own desire.. :)

en suami .... sudah ada geng futsal nya - teamate jke juga - jadi seperti di tmpt lama sehari dalam weekdays akan bagi komitmen - jadi striker + penyumbang gol.. i am glad ok.. at least dia boleh continue minat dia di sini.
dengan padang dan surrounding yg lagi selesa berbanding padang di tmpt lama (kadar bayaran per head juga meningkat), dengan masa bermain juga sudah berbeza ( tmpt lama - right away lepas kerja , tmpt baru - lepas isyak - 8 malam main)..
jarak dr rumah ke tmpt main pun - tmpt lama, ada yg paling dekat tu 5 minit dah smpi,, sini, masih rasa agak jauh maklumla nak bina fasiliti sebegitu bukan senang di sini..
lagi apa ye kalau nak ckp pasal en suami nih.. i just x tau la dia dah click tersendiri belum di pejabat ni.. - i mean kawan2 yg dia boleh ajak minum - eh ada laa kan, kawan2 dr semenanjung yg turut berpindah bersama kami :)
soal kerjaya, i guess dia lagi cemerlang la dr i, dh44 katakan.. hehehehe mengajar subjek pun yg lagi mencabar dr i..

cik nisrin ...saya kira she is now totally sudah boleh adapt diri dengan suasana baru.. esp during daytime at umah BS.. ada ramai kawan.. bukan ibu lama dia lagi.. now BS sudah jaga 7 org - 2 babies, 5 toddler. soon ada lagi dua, make it 9.. ramai kan. hehe what to do ye? nisrin ok ok je pada mata kasar i.. tp bila pandang detail, she is cerewet bab makan. ibu dulu boleh la layan cerewet dia, main2 dia, malas2 dia bab makan, tp mama baru ni, still ada komitmen lain dgn baby lain.. luckily, susu kuat cam biasa..
learn to berbuai.. hahahah she really enjoy laahh!
 fully cding .. syokkkkk!!!!!

me ... stuck seketika.. tapi satu ayat je ' dimana bumi di pijak, di situ langi di junjung..' kalau saya rasa banyak kekurangan di sini, banyak yg saya ada sebelum ni, tiada di sini, means saya sendiri yang tak boled adapt diri di sini. dr cth mudah, mungkin di tmpt lama, saya sudah ada clik tersendiri, nak g makan, nak g outing masa pejabat, nak bergosip2, dann juga nak belajar semasa hujung minggu.. ohh ini semua masih dalam pencarian. tp insyaAllah hati ini kuat utk menerima, dlm hidup ni kena ada give n take. saya di senangkan di suatu sudut, mungkin saya disusahkan sikit di suatu sudut lain.
harap2 sendiri faham yea.. hihihi
sudut lain.. saya masih teruskan passionate saya di sini.
berblog..bercloth diapering..bernota2 utk ke kelas.. dan bermacam2 ber lagi.. hihii
sekarang, saya at least sudah ada satu lagi title baru.. - i am now a warden. hehe  
masih berniat dan ada plan utk teruskan biz kecil cd, planing macam2, insyaAllah ada rezeki, ada side income. semuanya utk tiket balik semenanjung. hahahah


yeaah, life must go on at everywhere.. tapi sebolehnya biarlah semuanya lagi baik dan bermakna jika dibandingkan dengan sebelumnya.
itu sahaja.


last but not least.
mau tayang ini jugak,
officially vote by gorgoes mummy
 


No comments: