(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

November 10, 2011

menghayati...

salam..


masih dalam mood menghayati erti sebuah pengorbanan kah? :)
salam aidiladha dr kejauhan.


terasa payah benar utk muncul dengan cerita baru di sini. dihambat kerja yg tak pernah kunjung tamat, dan bersambung tanggungjawab di rumah, mmg menuntut fokus yang tinggi, sehingga terabai dunia maya ini seketika.


ampun maaf jua di pinta.



si kecil itu usianya sudah 10 bulan ++ sekarang..

alhamdulillah.

semakin cergas ke sana ke mari.

bak kata BS 'memanjat sgt rajin, ke situ ke sini, tapii.... bila nak ajak bertatih, malasss'

alamaknya ntah bila nak belajar berjalan..


amboii nisrin...
 menelek apa yg tekun sgt tu..

ke buli abi nih.. 


sungguh, melihat dua org insan depan mata ni, bagaikan satu kekuatan dalaman utk terus melangkah dalam hidup. even dgn yg seorg itu, ada pasang surut komunikasi, dan dgn yg sorg lagi yg sgt aktif dan kdg2 mengugat kesbran melayan kerenah, tp percayalah, ikatan kekeluargaan yg Allah bg saat ini tiada galang gantinya... 



sah! buli abi yee

:)


bertiga dengan mu
pasti lebih baik...
berempat?

insyaAllah one sweet day 

hihi

xlama lagi bulan 12 menjengah.

3 tarikh penting insy akan di lalui.

namun, setiap hari yg sy lalui, semuanya penting utk saya..
moga sentiasa ada kudrat..

ok ye, takat ini dulu, pengubat *utk yg rindu

p/s: sudah bertambah koleksi CD nisrin, 10 + 6 + 1 insert extra + 1 wetbag

suka!!!

setiap kali pakaikan cd nisrin, mesti tick 1 sbg tanda jimat kan satu DD. :)




2 comments:

nur easy said...

nanti kalau dia dah jalan, tentu lagi ligat..;) suka tgk mummy nisrin gigih guna CD

zuriani said...

:)

suprise jugak menunggu..
berjalan dulu ke..
mulut dulu..

hihi