(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

November 12, 2011

mari bersenam

happy weekend dear semua!


nisrin nak ajak exercise nih. supaya bdn sentiasa sihat segar bugar.


hihi



sebab saya belum dpt kaki jadi saya exercise versi saya je ni tau
 bila bersandar pada pape sekali pun, cam tepi katil, kerusi, sofa, meja rendah, saya suka menjinjit kaki.. haa ni satu bentuk exercise utk kuatkan otot dan jemari kaki saya tau..

aki saya pulak kata nanti saya jadi cepat tinggi..

ini kira fav hobi saya jugak la..

kemudian, dah boring jinjit kaki, exercise seterusnya ialah..


iyerr.. belajar memanjat.. saya cuba kaki kanan dulu.. tak dpt kaki kanan, kaki kiri pulak saya cuba..

ada tempat exercise ni membuahkan hasil, maknanya saya dpt panjat la.. tp adakalanya tak bernasib baik gak.. puas cuba tapi badan saya tak bleh nak di push ke atas..

bila dah berjaya, suka nya saya.

umi saya pun suka..

heheh

ok ok 

seterusnya exercise versi saya lagi..


nampak tak saya buat apa?

time umi saya sibuk siapkan wardrobe saya, saya suka amik kesempatan buat exercise..


sebenarnya masa gambar ini di ambil ini pertama kali saya cuba jaya exercise bentuk ni. berjaya!

1 - masa umi masuk bilik jap amik keperluan mandi saya, terdetik saya nak masuk dalam drawer tu. sebelum tu saya humban kuar dulu napkin tu, supaya ada ruang utk sy duk dlm tu.. ooo rupanya muat sgt dgn saya

2 - eh eh umi dah nampak. kantoiiii!!! 
alaaa siap ambik gambar lagi.
sebelum umi marah saya kena kuar ni..
sabo ye umi 



3 - see umi kaki kanan saya dah jejak lantai semula fuhhh selamat

4 - heeeee see umi n semua. saya dah berjaya kuar.
umi xdpt tgk gaya exercise saya masuk dlm drawer saya tu, tp umi berjaya tgk camana saya kuar.. kan umi kan?

pas ni saya nak buat exercise macam gini lagi tau umi

bole ye?

p/s: alahai nisrin....                                                                   







No comments: