(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

April 11, 2010

the journey of 13mac II

salam. pe kabor sume manusia sejagat? saya oke, alhamdulillah. masih pjg umo utk update story di sini. ini entry ter-kebelakang sbnrnya. dah byk kali taip pastu save dulu. selalu kena berperang ngan signal b.band yg syokk ini. hehe tak sabo nak upgrade lah!

mau menyambung kisah. kali ni ttg makan2 di hari kejadian. walaupun sbnrnya bukan la makan ala2 mengkedarah, tp cuma buat syarat aje kata org. erm, mcm biasa, gambo milikan sendiri. meraban je amik. tp layankan aje la yek!

huihh lama benor saya nak tunggu utk upload satu gambo ni. xtau la dpt sbr ke hujung ke tak. al-maklum, signal broadband mmg mcm gini. xsabo nak tunggu upgrade internet connection ni. wopp, maaf, cite takde kaitan ngan gambo ye. ini di meja makan beradab, makcik n pakcik mewakili parents saya. parents sy mmg bizi melayan tetamu, smpi ignore saya. heheh



oh, saya jatuh hati sgt dekat itu bunga2 sbg centerpiece kat meja makan beradap. sungguh! xpuas mata memandang.. :)

sesi potong kek lak..



tara!!
us with the lovely cake. 3-tier, n different perisa each tingkat. :) design cake ni saya jumpa dalam satu majalah pengantin, pastu masa bincang ngan kakak kedai kek tu, dia ckp dia boleh buat. memula igt nak buh bunga hidup sama cam dalam gambo majalah tu, tp risau nanti layu, so buat la bunga icing. tak pakai fondent sbb nanti xsedap nak makan. tp my wedding cake ini mmg superb di mata saya. :)


sesi suap menyuap kek. sungguh la, saya rindu sgt saat2 yg saya lalui pada 13 mac 2010. wanna go through the day again if i can. can i? :)

last picture before tukar baju. rushing nak solat.. pic taken by fikri :)

alhamdulillah.. :)

have to stop. nak blog walking skjp.
jumpa lagi.
sila jaga diri semua.


No comments: