(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

December 15, 2009

tttttt-touch

assalamualaikum sumer..
rasa mcm dah lama tak update cerita di sini..bukan tak mau, tp hebat dihambat keje2 opis..xtau la kenapa mcm byk je keja aku, rasa xpenah abis.. poyo tul ayat, macam aku sorg je keje kat opis tu..hehe maaf, aku ter-over dose. ampun pak! :p

alhamdulillah, aku rakyat biasa2 ni nak share sikit lah, yg mana pada aku satu mende yg boleh dikatakan buat aku gembira.. ie, about my wedding date.. punya la lama nak dpt tarikh, at last weekend yg lepas, baru dpt confirm.. :) jd sila la tgk wed ticker tu, n agak2 la tarikhnye yek.. selain bersyukur, gembira, terasa juga perasaan yg sewaktu dengannya, excited, terharu, cuak, xsabar, gementar dan lain-lain.. :) tarikh itu jga telah aku khabarkan pada family dan kawan2 baik.. dan membawa juga kepada beberapa perkara marathon lain.. update bajet terkini, beli hantaran, dan semestinya kad kawen.. ttg bajet, akan aku dan dia akan ikut apa yg telah dipersetujui bersama, marathon beli hantaran, insyaallah dalam masa terdekat.. kami dah usha barang2 yg diidamkan..ttg kad, minggu depan nak g tempah.. :) sungguh tak sabo!

settle yg diatas, tinggal lagi ttg majlis itu la..baju apa, baju mcmana, makan2, goodies bag, jemputan, gubahan hantaran, dan lain-lain.. yg pastinya, sumenya simple.. asal boleh saja!

tetiba terigt dekat sesuatu yg aku beli utk dia, hadiah hantaran yg sulung..meh la usha pic sket..


lebih kurang yg ni la kot.. :d

sambung lain kali lak leh tak, ngantok la.. penat..

esok exam paper av, good luck utk pke5a n kss1a kesyang.. esok, cik mu ini akan melawat korang time korang jawab exam, insyaallah.. :) till me again!

No comments: