(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

October 01, 2009

saya kini

salam sumenya.. masih lagi mood raya ker? lama betul tak bersiaran di alam maya.. bulan oktober mula menjengah, saki baki thn 2009 ni harus di-tune kembali kepada matlamat dan azam thn ni..moga tercapai hendaknya..aminn..

sblum ke tujuan sbnar meng-hapdate, ingin sekali dikhabarkan cerita yg xseberapa..pertamanya, syukur aku ke hadrat Ilahi, kerana dengan izin dan limpah kurniaNya, urusan peperiksaan khas sudah berjalan.. hari isnin masuk keje ari tu, aku sempat jumpa pensyarah berkenaan utk mengigtkan due penyerahan soalan final exam utk aku edit ikut mode final exam paper.. sementara menunggu penyerahan tu, aku sempat la edit cover depan.. ermm by tuesday evening, aku dah dapat sume kertas tu, n tinngal nak print aje. citer ttg printer pulak, dukacitanya kbykkan toner di opis ni tinggal nyawa2 ikan aje, jd selasa tu aku dah bayangkan mungkin kena g print kat unit exam je, walaupun segunung tinggi perasaan malas dan berat hati nak g sana.. ermm, Tuhan itu masih memberi aku kemudahan, kerana apa, xsemena tablemate aku bawak printer dr rumahnya, dan org yg baik hati itu ada meng-ofer supaya aku guna je printer dia. bagaikan mereka yang mengantuk di-sorongkan bantal, aku pun print la.. hehe syukur alhamdulillah. 6 modules, plus cover papers.. :) rabu pagi, aku cuma g fotostat aje ikut jumlah bil calon.. n hari ini, telah berlangsung lah exam penilaian khas tu.. settle keje tu, keje lain lak menyusul dalam minda aku ni... keje..keje...

citer ke dua, kisah sedih sket, tentang papan kekunci laptop ku ini.. huruf sebelah kanan huruf O, dah TAK function.. sedey tul lah!! so masa menaip huruf demi huruf dalam pages ni, smpi aje dekat huruf yg xleh guna tu, aku terpaksa right click, n clik paste.. (aku copy huruf 'p' dr dokumen words dulu td).. gitulah sepanjang menghabiskan baris demi baris ini.. uwaaaa so pasni mcm gitula kot.. copy dulu siap2 huruf tu.. errk.. ade sesapa tau x, camana nak betulkan balik masalah cenggini??

citer seterusnya, tentang majlis aku yg lalu..sbnrnya,aku tertinggal kamera kat kuantan, n menambahkan kisah sedih tu, ayah aku pun tertinggal jugak kamera kat opis..bertuah x??? jd mulanya terpaksa la guna aje kamera handset kan.. erm.. masalah lain, jurukamera kecil ku i.e adik aku yg bongsu tu pemalu pulak.. heheh kelako la.. tp ntah macamana, masa majlis tu, byk lak camera-man n camerawoman aku tgk.. so, skang aku tunggu gambo2 dan video dr diaorg lah.. (pakcik, sepupu, suami sepupu, kamera yg encek cck bawak).. sabo la menunggu ye wahai zuriani.. so gmbr2 ni, yg sempat di-snap guna kamera hand-fon ku..

final touch up :)

blue for him :)


whiteys for myself :)

zuriani at her engamement day :)

my close fwen since shoolhood, also there: my tukang calit (behind me) n tukang touch up hantaran (behing tukang calit) :) thanks

the moment: ring is 'sarung' by my future SIL, behind my younger bro, (in black t-shirt is my future MIL, insyaAllah.. doakan yeps) :)

zuriani n her beloved tunang.. moga dia juga suami zuriani, dunia akhirat aminn :)



syukur alhamdulillah..sumenyer berjalan lancar.. :d

7 comments:

nurul aziyana said...

ckit jer ke gmbor..tempel la lg..congrates yer..smga kekal bersama

a said...

u looks so wonderful. tahniah.. jgn tunggu lama2..

haime said...

to aziyana: maceh yer.. gambo xdpt g dr fotographer.. doakan yer. sama la utk awak gak, moga jd ibu cepat2 :)

to kak ida:maceh gak.. tulah, dah mula pk mcm2 utk majlis tu.. tp tarikh xdecide g nih..

Ezna said...

tahniah buddy!

haime said...

miss ejna, maceh.. bila kamu mau turun melawat saya? hehe

All About AnaYna said...

yup...kat cni ade saya..jadi saya x jd la merajuk..huhu.

haime said...

pas ni kena selalu bergambo la kita cik tukang make-up.. heheh selalu kena prektis tip masa bergambo..anyway, maceh sbb sudi jadi make-up artis utk ari tu