(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

October 11, 2009

cerita pendek



dear my sweet page:

assalamualaikum, saje ngengada upload g pic di hari 'kecil'ku.. hehe ari ni genap 3 minggu berlalunya tarikh tu.. dihimpun kan dibawah coretan sepanjang minggu.. layannn
OBSERVE
alhamdulillah sudah melalui saat itu.. sungguh mendebarkan.. pape pun keputusan, saya sedia terima saje..especially when it comes to english evaluation. and i fail to converse in english during that class. undeniable, i need to learn, learn, learn and learn how to teach in english.
SEDIH TP REDHA
ini bukan cerita saya, tp cerita org disekeliling saya...
Mastura Mokhtar (10/14/2009 1:24:59 PM): awk
Mastura Mokhtar (10/14/2009 1:25:15 PM): emi deliverd baby prematured
Mastura Mokhtar (10/14/2009 1:25:36 PM): emi kehilangn anak prempuan dia yang sangat comel
Mastura Mokhtar (10/14/2009 1:25:38 PM): emi sempat jaga untuk 9 hari
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:24:29 PM): baby dia x samapi 7
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:24:34 PM): dalam 6 bulan lebih la
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:24:51 PM): dia ada komplikasi sistem bdn n infection juga
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:25:04 PM): ibu n baby kena
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:25:12 PM): tapi emi dah ok la sikit
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:25:18 PM): emi alhamdulillah
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:25:18 PM): strong
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:25:26 PM): dia dah leh hadapi
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:25:28 PM): tapi tau la kan
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:25:31 PM): dalaman dia
Mastura Mokhtar (10/14/2009 2:25:36 PM): sian la
--> emi dan mastura mokhtar adalah kawan saya masa Matrikulasi KMPP.. alfatihah utk baby emi..
kisah ke-2, student perempuan yg patut sy temuduga LI dia, nama nya Siti Khajirah...jumaat minggu lepas lagi kawan baik dia ada dtg cari sy bgtau khajirah balik kg sbb ayah dia sakit tenat.. pastu hari berikutnya, dia sendiri sms saya bgtau ttg pasal ayah dia sakit, n dia maybe dtg poli paling awal khamis(15okt) atau jumaat(16okt) bergantung kpd keadaan ayah dia.. sy ckp la ngan dia, sy akan cuba inform unit LI pasal dia nak mintak interview lewat ni. Pagi Khamis, sy terjumpa kawan baik dia tu, sy tanya la pasal khajirah ni. n dia ckp la, yg ayah khajirah dah meninggal ari rabu tu.. innalillah.. alfatihah utk arwah student saya..
EXCITED
al-kisah, ada sorg kawan saya, baru pas test drive the new city..hehe tanak citer byk, doa saya moga dia dpt beli kereta idamannya.. :))
JERAWAT
pagi jumaat lalu, cuaca sgt la baik.. sy suka cuaca demikian. :) tiba di tmpt finger tec, ade sorg encik tu sengih2 kat saya.. sy senyum aje, dah org senyum kat kita kan.. tetiba "Zu, naik jerawat sebutir, koya ah tu" heeeeeee malu seh... yana yg dtg keje ngan saya ketawa aje.. yana ckp "akak masa dalam keta ngan akak, yana xperasan pun ada"..
SKT
skt saya lum siap edit g..dah 2 minggu. xtau kenapa lambat sgt produktiviti bila melibatkan skt nih..n xtau bila leh siap..asyik tertunggak dan tertangguh aje..
UNIT VOLTAN TINGGI
unit voltan tinggi adalah satu litar dalam litar TV yg berfungsi menghasilkan ber-puluh Kilo Volt voltan utk di-supplykan ke anod pd bhgn tiub gmbr. pada litar ni ada dua komponen penting, iaitu pengubah keluran ufuk dan tripler. dalam nota sy, bhgn pengubah keluaran ufuk cuma ada perkataan sgt special kerana lilitan sekunder yg sgt byk, dah menghasilkan voltan keluaran yang sgt tinggi jika dibandingkan dengan pengubah biasa. tetapi... bila terbaca nota student KSS sy, perkataan SGT SPECIAL itu bertukar menjadi SGT MENARIK.. :D

No comments: