(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

February 19, 2012

malam minggu yg sunyi...

salam wbt..
diam2 di malam hari selepas melayan cerita yg ada terkesan di hati, membuatkan saya terfikir bagaimana jika suami jauh dr saya.. tp, Allah itu Maha Hebat percaturannya, kurg sehari, saya pulak di'magnet'kan ke sana..


terus berpusing 360 darjah dunia ini..


bakal bersama2 bertiga dan seterusnya di SABAH sana. mungkin utk tempoh 3 4 5 thn lamanya.
harapan saya sama banyak, atau sedikit lebih utk di sana.


tak mampu nak tuliskan semua dlm blog permai ini.


soal kerjaya di tempat baru...


soal anak..


soal study saya lagi..


soal yg lain2nya lagi..


harap punya masa utk detailkan dalam blog.. sbgai coretan yg pasti akan saya dan semua yg lain baca..


insyaAllah akan dikongsikan jika punya keizinan.


sekarang, kusut dgn acara packing barang. belum mula apa2 lagi..
heh


cadangnya, mintak wakil logistic provider booking kontena di port klang pd 25feb, means 25feb tu barang kami dah mula bertolak ke port Kota kinabalu. jadi 3 hari seblm 25hb semua barang dah loading utk di hntr dr kuantan ke port klang. after  2 weeks (mintak2 lagi cepat)( brg kami dah smpi KK dgn selamat.


so 19feb - 21feb - masa utk pack barang, dan juga masa utk settlekan segala2 yg mampu lah.


kena ada checklist kan.


yang penting, isnin ni, 21feb ni kena settle pasal tiket dan surat tangguh report ke poli KK sana..


hmm.. sampai skarang, rasa umpama mimpi je semua ni.


ok, nti smbung yer, insyaAllah.


pssssttt:
dlm byk2 hal, saya rasa kepingin duk rumah yg di beli sendiri di Kotasas Kuantan. bulan mac ni nak dpt kunci dah.. tp, bila bukan rezeki, bukan jgak...
sy harap sgt, BS atas TASKA utk anak nanti dpt handle CD lil princess.. sgt berharap, saya boleh fully CD di sana nanti!


doakan kami yea.


jgn lupa, nantikan post kami dr Sabah, hihihii 

1 comment:

Unknown said...

Sy doakan K Zu diberi kekuatan olehNya dengan hidup dan suasana baru nanti..