(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

December 02, 2011

saya guna...


1
sembur mana2 bahagian kat dalam rumah atau kereta yang tak boleh basuh.
selalunya pada beg nisrin yang bawak g umah BS, tilam dia. kalau @rumah, saya guna utk sembur carpet, alas kaki, tilam dan comforter.. kalau sempat setiap hari, kalau tak sempat time buat cleaning.. hihi
car seat nisrin pun sembur guna ni

2
suka bauu dia

buat sembur udara sekeliling, tempat pegang pintu umah, tandas, bilik dll
sembur dekat bakul sampah, kadang2 buat sembur carpet jugak



3

utk cuci bajuan dan cd anakanda, saya gunakan ini..

bau dia boleh la, kadang ok dengan hidung, kadang kuat sgt.. hihih



4
 dynamo ini kami sekeluarga guna utk laundry.. dulu baju nisrin pun guna produk ini. tp bila ada opismate gtau bahan dia kurg seswai dgn baju baby tu yg saya tukar ke kiddiewash tu. kebetulan mmg tak seswai jugak utk cuci cd nisrin.

bau dia mmg acceptable
kesannya pun ok sangattt.
rasanya since belajar lagi mmg guna produk ni.
sesekali je tukar produk lain.
tertarik dgn warna yg ni sbb ada antibacterial tu

5
inii kan teman karib sabun cuci baju nisrin.
sblum sesi mencuci mmg rendam baju nisrin dulu, add on dengan sanitizer ni.
minimum utk rendaman adalah 15 minit.
even tak suggest utk cd, tp saya ttp letak sket dalam cucian cd nisrin
bau, well acceptable


6
utk handwash: saya guna antabax
struktur dia sgt soft dgn tangan berbanding jenama handwash lain.
i like!


7

utk shower gel

brand ni sgt laaa saya suka!!
tp kadang2 bila bosan bau yg sama, saya tukar jgak jenama lain
:)

8

pelembut fabrik yg menjadi pilihan hati ialah downy!!!!!
warna merah.
dan yg terkini ada warna soft peach. yg itu pun saya suka kewangian dia.
guna utk baju nisrin, suami dan tudung sendiri. tp bukan utk cd nisrin.


9

khas utk cuci cd nisrin time kena poo poo.. sgt berkesan !!

:)


hihi 


anda bagaimana pula?

1 comment:

nur easy said...

febreeze, dettol, downy tu ada la guna.. segar je kan bau dia..;)