(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

December 12, 2011

mari belajar bertudung




adik solehah nisrin bertudung.. hihi tp uminye terbeli tudung yang agak besar ngan size muka dia hihi

layan aje mula2 recess time dengan umi nye..
tapi..

sekejap cuma

kemudian.. ini la reaksi dia..


nangis ngengada nak mintak kita tanggalkan tudung tu..

kita buat dek lagi.. tengok sambil sengih2 lagi..
*menangis tp muka tgk tv.. nampak sgt ngengada..


ololololoooo siannya anak umi.. hehe kelako betul laa

tapi umi ignore lagi..

kita tgk ye apa gelagat dia 




bolehhh aje mencuba utk tanggalkan sendiri

gelak tak sudah bila tgk aksi dia yg ini


taraaa!!!

tgk la riak wajah dia bile berjaya bukak tudung tu

hihihi sgt puas hati kan nisrin dpt buang tudung tu.. hmmm mana tak umi syang ngan nisrin ni..byk bebenor aksi dia


boleh sambung melayan tv pulak dia nih..

haha


saat ada masa melayan kerenah anak tanpa ada kekangan pape mmg terasa masa yg ada sangat di hargai.. anak pun suka je boleh habiskan masa di rumah dengan ibu bapa sendiri..

kdg2 terfikir juga, apa yg ada dlm hati dan perasaan dia saat umi dan abi tinggalkan dia di rumah BS.. harap jgn la si dia ni berprasangka buruk ngan umi dia.. setiap pg mesti pesan pada dia..
hari ni umi kerja, jadi nisrin syg kena duduk rumah ibu..
kalau hari sabtu ahad, umi hari ni ada kelas, umi kena belajar, jadi nisrin kena tinggal kat umah ibu dulu yea..

sedih, tp tiada pilihan..

:)

p/s: abaikan persekitaran yang amat semak dlm gambar di atas. waktu tu tengah upade/susun/lipat baju2an si dia. yg mana kecik2 dah tak muat tu dah di asingkan.. tunggu pakai kat adik dia pulak..

sekian.

pre-entry sebelum citer seterusnya.
boleh yea kawan2











2 comments:

Ida_Iara said...

kemas baju dn simpan utk pakai kat adik plak??hihi..nisrin dh nak ade adik dah ke?hehe..;)

All About AnaYna said...

uikss..ble nisrin nk dpt adik tu..??hehehe