(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

August 18, 2009

sy xtau


salam.. hari2 kebelakangan ni rasa lain, rasa mcm hidup je semakin kurang menarik..mcm xde menda utk di isi dlm setiap saat yg di lalui.. kenapa yer?? ntah, sy sendiri xde jawapan utk persoalan yg itu.. hanya gambar di atas aje menandakan yg sy ingin setiap masa yg sy lalui di isi dengan sebaik mungkin..
esok ade program derma darah ' setitik darah 1000 harapan'.. moga berjalan lancar. rasa nak g derma, tp takut la. ada orang xpercaya berat zuriani dah boleh derma.. berat saya dah 49.5kg.. tp alasan yg sama, saya xtau kalau penimbang tu tipu sy.. tp fazlin, opismate saya jd saksi..dan saya tak timbang dengan kasut dan juga handbag bersama.. hanya diri sendiri bersama dengan baju yg saya pakai aje.. hehe
oklah nak balik umah dulu...

1 comment:

Ida Iar said...

Pegi je la derma darah tu zu..bleh la bt sesuatu yg bermakna dlm hidup ni.."SETITIK DARAH 1000 HARAPAN" kan?? berat pun dh ok tu.hihi..mcm ida ni klu timbang dgn handbag & kasut skali pun xpasti la bleh cecah 45kg ke blum..hehe!