(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

August 11, 2009

ibu

ari ni, selasa, 11ogos 2009, zuriani masuk keje mcm biasa..walaupun masih kurang sihat sepenuhnya, kesan2 sakit tekak, selsema n minor cough.. ada org diopis takut2 nak dekat2 ngan zuriani...xper, saya paham dalam suasana mcm gini.. :) tp saya sendiri xnak sakit2 ni..yelah, sapa nak sakit2 gni kan.. moga Tuhan ampunkan dosa saya..
semalam, balik dr kg..walau dengan berat hati, kena gagahi juga..cik abg byk kali tanya nak dia amik x kt dungun tu.. last2 terpaksa gak mintak dia amikkan, tp kat kemaman aje, dr dungun ke kemaman, adik n mak saya yg hantarkan..hehe manjanyaa dia.. janji jumpa kat tmpt nak bas, kat geliga, kemaman tu..nampak aje keta cck..sy tersenyum dlm hati..mujur, di kuantan sy masih ada dia, penguat semangat sy tu.. :) itu cerita semalam...
ari ni, pagi2 saya xde kelas.. sbb students sy xdapat g jadual diaorg..so, pg td aktiviti sy usha2 blog org...hehe maaf ye bukan membuang masa, tp sy masih di 'rest state'.. ari ni juga sy dapat dua list blog yg baru...dua dua blog pasal ibu mengandung.. jenguk la http://hafiyhasha.blogspot.com/ dan http://my-fn.blogspot.com/ ermm, doa saya, moga both mum-to-be ni sihat2 hendaknya, dan baby yg bakal kuar pun comel2, soleh dan solehah..pasni, mesti sy excited nak baca blog diaorg..so, kpd kawan2 baru ni, update2 la selalu pasal baby2 anda..

melalui bait2 ayat yg ada dalam blog tu, mmg nampak sgt 'jalinan' di ant sorg ibu ngan anaknya, even xnmpk lagi rupe anak tu camana.. dan sy pasti seorang ayah tak kan melalui perasaan sebegitu..doakan juga, utk sy..moga saya juga boleh lalui saat yg sama..




No comments: