(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

April 26, 2009

faith in myself

salam untuk semuanya..2 hari cuti weekend hampir berlalu, dan mcm biasa, xpernah rasa puas dgn cuti weekend ni..rasa nak extend sehari lagi.... :( what to do, esok n seterusnya akan ada tanggungjwb yg xkan pernah lupus...moga aku dan semuanya diberi kudrat utk menjalankan amanah dlm kehidupan ini.. jumaat ptg, actually hampir magrib, jumpa parents and family aku.. punya la lama tunggu dia org nak smpi dr mega mall kuantan tu..hampir sejam..aku balik dr ofis jam 6 ptg, smpi aje kat kuartes, adik aku yg bwh aku dah tunggu kat parking lot,aku lak naik solat asar dulu sementara tunggu parents aku dtg..dah siap tu, aku pun turun la...xsmpi hati biar adik aku duk bwh tu sorg2... dlm duk tunggu2 tu, kuar la seorg org alim dr blok tmpt aku menginap tu..pandang slack aje kat aku..mayb sbb aku tgh duduk kat tmpt rehat tu ngan adik lelaki aku... ahaaaa, aku bukan sengaja nak memandang negatif kpd org itu, mmg salah aku sbb mencurigakan kan, berdua-dua lelaki dan perempuan... hmm.. tp ntahlah..xleh nak salahkan jugak, dah mmg ujan sblm tu, n adik aku mungkin kelihatan matured berbanding aku.. lantak la ye, asalkan dia tu mmg adik aku. adik aku pun perasan cara org tu pandang kitaorg.. aku xsuka cara pndgn slack tu sbb mmg aku xwat salah.. n dr satu segi pulak, aku pk mmg ini mengajar sapa2 pun..tok imam ke, datuk ke, sapa2 lah..jgn cepat bersangka buruk ngan org.......aku lega sgt bila nmpk keta CCB dtg... :) syukur dpt jugak jumpa parents and adik2 aku.. berborak la kami kat bwh tu.. rupanya lama tunggu sbb diaorg g makan dulu, n aku lak mmg xnak call diaorg sbb mmg tugas anak tunggu org tuanya kan...biarlah diaorg amik masa lama mana pun.. sungguh, aku xpuas menemui saat2 dpt jumpa parents.. n mak aku bg aku adiah.. heheh jap, nak upload gambrnya dulu yaa..



maafla, xfull shot pun amiknya.. terharu aku... yelah, skang carlo rino kan ada promotion utk members nya..amk aku beli utk dia jugak. n aku tau mak aku org paling hepi ari tu kot.. sbb dpt adiah dr ayah aku.. jam tangan bernilai 2K tuuu... :) alhamdulillah.... abis citer psl jumpa family...


mlmnya aku kuar jugak.. ngan mr cck, g ecm.. n aku jalan2 smbil beli barg sikit.. n aku beli satu buku ni.. dah lama juga psg azam mcm kawan2, sebulan sebuah buku.. heheh
tajuknya Cinta, Jodoh dan Perkahwinan.. aku beli buku ni sbb aku dh penah dibgtau oleh membe aku yg buku ni bagus isinya, mengajar kita ttg persoalan cinta, jodoh dah perkahwinan ni melalui kaedah kajian yg penulis ni buat..guna nombor yg ada dlm diri kita (melalui tarikh lahir) hehe tp..... jgn silap paham pulak, ni bukan agensi tilik2 nombor, n bukan utk dipercayai.. anggap aje sbg salah satu panduan, n teknik n cara utk mencapai kebahagian..baru baca sikit smbil buat satu diari khas ttg aku.. insyaAllah... benda yg positif, ok aje kan....

SABTU..spt yg aku dah bgtau, nak hntr CCA ke pusat servis.. settle tghari tu..adik aku pun ade skali kat situ, ayah aku suruh tukar apa ntah bhgn enjin keta dia tu..pastu, aku ajak mr cck g program opis mate aku kat pantai balok.. seronot, amik angin pantai... hehe kak najidah ngan adwa yg gebu itu pun ada skali.. kejap aje... pastu, kena teman mr cck g pasang muffle kat keta dia.. :) CCA ada pewangi baru..glade sport warna pink! n paling penting ada motor pump air wiper yg baru... hihihi

AHAD..kelas ganti AV..dr kul 9 smpi 12..xsabo nak abiskan silibus ni...........n xsabo nak tanda final paper diaorg.. taktau la, smgt waja ke apa ke..yg pasti mcm xsabo nak abiskan semeter ni yg tinggal beberapa minggu aje..minggu pas exam ni, hidupku akan kalut ngan mastersheet jbtn pulak. baru dpt senarai tugas, aku ketua bhgian master sheet tu haa...dah la partner aku nak amik cuti kawin ms tu nanti.. eden xtau la camana nanti..harap dipermudahkan la sumenya...





No comments: