(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

April 23, 2009

@--;----<

"Tahniah kepada semua staf kerana POLISAS berjaya mendapat pensijilan MS ISO versi 2008 walaupun bersyarat, sebab dapat 2 minor NCR. Syabas sekali lagi."

hehehe... offline msg dr ketua kursus tempat aku berkhidmat... tahniah untuk semua.. one of sweet memory i guess for polisas's history... dah abis citer audit pematuhan ni, citer Konvokesyen polisas ke-30 pulak.. 28 - 30 april 2009.. part aku sama mcm konvo last year, album person, time aku duty sidang ke dua, 28 april nanti.. mintak2 la jgn panas dewan tu..nanti nak pakai jubah konvo lagi, baju kurung lagi kat dalam.. arapnya sume nya berjalan lancar... :)

dah kul 6 dah..masih kat ofis.. taktau nak wat ape ni, baru pas kemas meja.. banyakkk keje tp xtau nak mula yg mana.. mak aku dtg dr dungun mlm ni..nak bawak si kecik shopping kat sini.. sedang elok dgn hari gaji.. hmm sebut pasal gaji, xsmpt lagi nak buat bajet utk sebulan yg akan dtg.. arapnya aku ni terus hemah dlm berbelanja.. xsabo nak setelkan hutang kad kredit..nak jimatkan penggunaan bil telefon, xberbelanja yg bukan2.. huhu penting ni utk ekonomi akan dtg..heheh

No comments: