(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

January 06, 2015

bebel2

Bismillah..





tetiba rasa rindu nak menulis blog. kena pandai lagi 'curi' masa. kata nak jadikan blog lebih berilmiah kan.

selamat dtg ye tahun baru 2015.

tahun-tahun yang dilalui ni ibarat kanvas putih yang menanti warna apa yang bakal kita coretkan. ada warna ceria, ada warna bahagia, ada warna suka, ada warna suram, ada warna ujian. selepas melangkah 12 bulan 2014, moga dapat la sesuatu utk tahun yang sudah.

apa yang berlaku dlm 2014 insyaAllah semuanya tersimpan rapi dalam saki baki ingatan yang ada - awal tahun - pemergian ayah mertua ke rahmatullah - adik nurin genap setahun - perkahwinan adik lelaki bawah saya - nisrin masuk sekolah (tadika) - dapat juga konvo kali kedua - gaduh gaduh manja - menuntut ilmu - madrasah telegram - dan sebagainya lagi... moga dpt jadikan kenangan yang mahal untuk tatapan masa akan datang..

selain dr kenangan diri sendiri bersama keluarga dan rakan.. turut terkesan ujian besar - MH370 - MH17 - banjir besar - dan yang lain-lainya..

jom teruskan kudrat yang ada untuk hiasa kanvas 2015 sebaik adanya..

kalau berbicara misi 2014 - saya xda punya misi besar... ant yang terigt, bil elektrik tiap2 bulan mesti antara rm50 - rm60 shj.. rm60 pun dah kira mahal.. hihihi alhamdulillah, mcm tercapai.. ye la, selagi xde aircond mmg mcm tu la ratenya.. dan berharap if GST dah perform nanti, jgn la naik taarif tu tinggi sangat... 

misi lain yang tak tercapai - belajar buat bento kelas A. infact sbnrnya dah lama tak serius berbento.. sbb pengurusan masa tu selalu fail. huhuhu

skarang dalam proses blogwalking - duk baca azam dan misi orang. mana tau boleh praktik utk diri sendiri kan..

ok mana tau next post adalah misi dan azam tahunan dan cara-cara utk capai ia by hujung 2015, atau mungkin lebih awal?? :)

need to stop here.

please, do support me on this one...

LIKE ME (klik link ya)

like my page
do be my customer 

so much thanks. hug n kisses.

:)




No comments: