(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

September 14, 2011

edisi raya: 2 syawal, 8 bulan si comel kami


31 ogos 2011 = 2 syawal 1432H = 8 bulan usia saya.

pesanan penaja (nurse) masa check-up 2 hari sebelum  bulan : elakkan kemalangan.

diakui sgt2, menjengah usia 8 bulan, cik adik ni makin lasak..
merasa la dia: masa duduk, terjatuh ke belakang..
ada gores sini, gores sana kat badan..
ada sekali tu pegi berpaut pd bantal kat atas kerusi, merasa la pipi cium lantai..

suara menangis tahan sakit mencecah alam..

makin berhati2, makin jd..

takpelah, jgn smpi cedera teruk udah la yer..

exploring time barangkali!!


aish..buat muka comel pulak dia


sedondon lagi kita ye sayang..
outfit from gene martino..
ada rezeki boleh beli lg nih..
hihi

raya ke-2, nak balik beraya kg abi..
:)


selain skill merangkak dan belajar utk bgn, skang nisrin macam dah boleh faham erti komunikasi..
bila say 'bye-bye' dia dah boleh lambai tangan dia pada org sy say bye-bye tu..tp utk permulaan baru tangan kiri je..

kemudian, bila dilagukan lagu 'pok amai2', nisrin dah boleh tepuk2..
hihi
sgt comel lah..
makin pandai bergurau..

makan?
haa, mmg memilih sgt..

pandai dia. kalau dia tanak, dia tutup bibir serapatnya..alih kepala tmpt lain
tapi..... 
kalau yg berkenan dgn selera, marah pulak kita suap lmbat2..

oh ya, dah pandai gigit kita..
sakitttt!



moga nisrin selalu dalam lindungan Allah swt.

:)



2 comments:

nur easy said...

hi pinkie lady..nampak sweet je kamu.. meh nyanyi tepuk amai2 nak? ;)

zuriani said...

:)

bole2... suka sgt nih pok amai2, beriya2 tepuk tangan