(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

February 02, 2011

ekspresi nisrin

assalamualaikum..


di satu ptg tu kan..
si isteri sms dekat en suami, bertanya kan sedang buat apa saat tu..
si suami membalas, di ajaknya main teka-teki, suruh teka apa yang dia sedang buat. di janjikan si isteri adiah kalau jawapan si isteri betul..


agaknya apa harapan si isteri tu, kalau saya adalah isteri itu.
mesti la dengan harapan en suami akan segera pulang.


n..


ternyata, tekaan saya betul!!


rasa nak melompat katak, bila en suami bgtau dia dalam perjalanan balik dungun.
hoyeay!!
walaupun rasa kesian gak terpaksa en suami korbankan cuti thnan 2 hari.


2 hari pun berkira eh???
mestiii, sbb ni baru awal februari.. nak tunggu ujung thn, ntah baper tinggal.


pape pun en suami dah selamat abiskan cuti 2 hari ngan keluarga beliau.
dan saya.. punya lebih sikit waktu bersantai2..


:) 


insyaAllah, 12 feb abi nak bawak umi ngan nisrin balik kuantan.
kita ber-3.


hehe


jom layan gamba princess sorg nih..


pas mandi, kenyang perut.. tidooo aje. tp ikut mood jugak, kalau dia nak main, nak ajak org cakap, berulit la camana, mmg tanak tido..


tak terkira, sayang umi pada nisrin.....

nisrin senyum kat umi yek?? 

anak umi suka wat mulut bulat cenggitu bila dah puas berak ngan kencing.. dah lama tunggu nak snap gaya ni, tp asyik tak dpt.
caman boleh dpt nih?
sbb abi laa yg duk tukarkan pampers nisrin, boleh la umi amik gamba model ni byk2..


gamba nisrin nanges manja pun smpt amik. kalau umi sorg2 camana dek non? ade ke umi smpt amik gamba? takk de nya!
amik gambo tido sempat laa
:)
suara nisrin nanges pun sempat rakam.

ni masa duk update blog, abi la yg duk layan nisrin..

cik adik nisrin..
kami sayang nisrin..

p/s: sama2 doakan keselamatan rakyat dan pelajar malaysia di mesir.. juga utk mangsa banjir..
see.. news pun umi smpt layan!


:)

2 comments:

nurul aziyana said...

tembamnyer nisrin..
hehehe stiap kli hubby blik adalh wktu2 yg ditunggu time pntang

zuriani said...

heheh betul tu mcna..rasa mcm lama je nak tunggu weekend berikutnya