(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

September 06, 2009

happy birtdhday dear mummy

salam semua.. adui, seronotnya tika berada di rumah.. seolah lupa segala masalah.. hehe yg paling penting, diriku tidak keseorangan lagi di saat genting i.e ---> BERBUKA dan juga BERSAHUR.. kira okey la tu, ada kala rasa keseorangan.. ada kala rasa keseronokan terlampau.. hihih

menu berbuka puasa:

1) Jumaat --> berbuka on the way nak balik dungun, berdua je ngan ayah, singgah kat kedai makan betul2 3 4 minit sblum azan, smpt je oder roti tempayan ngan air milo-O. ayah sy makan roti canai kosong.. sedappp! balik umah, makan lagi nasik...

2) Sabtu --> dirumah, menunya, ketupat, ikan bakar, nasi putih, sup ayam, dalca, n megi goreng... 1st dalam ramdhan 1430H, lengkap keluarga sy, sbb adik yg belajar kat uia balik bercuti..ayah saya masak special ikan bakar tu, hingga menjilat jari. ngeee sodap!!!

3) Ahad --> hari ni.. mak sy nak buat nasi kunyit (kalau org luar panggey nasi kuning kot), kuay teow goreng, lauk xpasti g... pastuu, mak sy nak belanja makan KFC hehe... sedapp gak nih!! ari ni kan, ari yg special.. it's my mum's birthday!! :D HAPPY BIRTHDAY DEAR MUMMY!!! semoga ibu sy dipanjangkan usia dalam keberkatan, dikurniakan kesihatan yg optimum, dimurahkan rezeki, dijauhkan bala dan semoga yg baik2 saje utk ibu saya.. aminnn..


tp terasa lain jugak la, sbb pg ni ayah saya dah balik ke kuantan, eh silap, bukan balik, ayah saya ke KL.. utk exam PTK utk jawatan j48 nya.. all the best utk ayah saya.. seminggu di sana..so bukak puasa petang ni, tinggal lah mak saya, saya, adik lelaki saya yg 3 org tu.. sorg lagi xde dalam gambo sbb dia yg tukang snap gambo tuh..

4) Isnin ---> esok.. maybe saya akan kembali berbuka sendirian di POLISAS.. alahai... sadis tul lah.. hehehe


pape pun hidup mesti diteruskan jua..kan..kan..





No comments: