(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

September 24, 2009

aku TAK suka dia

salam..

baru je naik dr mengadap kolam ikan sekangkang kera tuh.. suka sbnrnya tgk ikan2 tu main kejar2.. rasa mcm nak join sekaki.. tapii...tapi...
ada satu makhluk tu yg buat aku rasa xbetah nak lama2 bermanja ngan ikan2 tuh.. iaitu...



aiayaaaaaaa.. cukup hanginn ngan menatang2 ni.. tiap kali nak bersih@cuci kolam tu, mesti aku pasang niat dlm hati..ala2 berdoa.. "wahai nyamuk2 sekalian, jangan kau gigit aku kerana aku sedang berkhidmat utk makhluk Tuhan yg dalam kolam ni"... tp..hakikatnya nyamuk2 tu dengar ker???

aku, kalau kulit x alergik ngan bisa2 sesungut menatang ni xper la, gigit la byk2.. masalahnya, kulit aku tersgt la sensitip ngan sesungut2 kamu itu wahai nyamuk.. bila kamu nak berhenti mengganggu aku??? hmmm...

p/s: aku penah dgr org ckp, nyamuk suka gigit org yg suka makan pisang? betui kah?

No comments: