(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

May 29, 2009

memories remain....

salam sejahtera buat semuanya..aku sudah kembali ke polisas, dr IAB genting.. hihihi tp aku rindu la ngan suasana ngan iab dulu...huhuhu biasala manusia, bila hilang dr depan mata baru nak hargai kan...

sesungguhnya.. 26 MEI 2009 tarikh yg bermakna utk aku..kenapa?? sbbnya aku berjaya tamatkan kursus tu..dah amik exam..dah submit assignment..dah present task.. n dpt sijil dah pun... sesi penutup oleh timbalan pengarah iab penuh bermakna, kerana kata2 Dr Shamsiah tu begitu bermakna.. aku makin kenal dgn kerjaya aku sekarang.. bukan semata2 seorang pensyarah.. tp lebih kepada pendidik.. n now aku juga faham kenapa ade seseorang itu selalu guna istilah pendidik..dan bukannya pensyarah... begitu besar bezanya pd hakikinya.. we are to educate n facilitate peoples..n it is just more than teach them all the theories about electrical.. it's just more..more.... alhamdulillah... n aku arap ilmu yg aku dpt masa kursus tu, aku akan guna smpi bila2... insyaallah... lepas abis sesi penutup rasmi tu ada sesi penutup xrasmi pulak..sesi tgk2 gambr spjg kursus.. maklum ler, kita ade photograper profesional, bawak kamera beharga 3k tuuu.. so layann la gambo2 ktaorg spjg kursus tu..yg telah di'movie'kan berlatarbelakang kan lagu2 best.. layannnnn..


jd berikut ant gambo2 rasmi (sewaktu kursus) n gambo tak rasmi (diluar waktu kursus)


laluan tangga sihat kami...


seat kami....
time ngantuk sempat aje b'gambo....

time presentation group kami...

kami semua....
kami beriringan nak g kuliah...rindu tangga sihat tu....
kami inside cabel car....
momen indah kami......






















No comments: