(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

May 07, 2009

angka 48...

salam.. walaupun aku tau aku sbnarnya dilanda kesibukan, dan septtnya masa tu aku isi utk mengurangkan kesibukan itu, tp aku tetap nak curi sedikit masa nak menaip sesuatu kat tmpt kesygan aku ni ha.. sementara menunggu waktu tido la katakan.. sambil2 kuiz 5 setia menunggu utk ditanda.. huhuhu..lagipun housemate aku takde.. dua dua bercuti..so, dgn sapa aku ptt bercerita kalau bukan dgn blog aku?.... ceritanya siang td aku kuar ngan mek ja..g kuantan parade.. sblum tu kami g makan dulu kat kedai fav kat peramu, tanjung lumpur tu.. hehe kenyang perut, g la kuantan parade..nak mencari hadiah utk pengantin baru itu.. sblum mencari fokus utama sempat gak g cuci mata barang2 lain..biasala nama pun feminin.. window shopping tu satu kemestiaan..aku ade berkenan satu baju kat the store tu..skang tgh sale ni..baju tu dlm rm60.. sale dpt la rm30.. tp, disebabkan aku tau utk kursus nanti aku akan kuar duit utk petrol, makanya aku menahan nafsu ku dr beli itu blouse.. hmmm... sedih jugak rasa nya.. tp aku kena berkorban.. kad kredit?? oh tidak.. aku baru je swap the card utk satu beg baju utk kursus tu ari isnin ari tu... rm139.. bulan depan aku akan pastikan aku bayar hutang itu.. heheh ok ok..dan mek ja pulak berjaya membeli satu sun glasess, utk kemudahan dia bawak DBH dia.. :) seronoknyaa kalau dapat membeli kan...

seterusnya naik la tingkat atas nak tgk apa yg sesuai.. jalan2 aku ternampak lagi benda yg dah lama aku idamkan... penimbang berat badan!! heheh mek ja mmg tau dah lama aku nak beli.. tp mcm biasa, tgk harga dulu. hehe n of course, out of my bajet, >< rm30 jugak.. so xjd beli.. sebaliknya aku timbang berat aku kat situ jugak... hehehe n what a suprise, berat aku 48kg.. syukurrr..alhamdulillah.. aku mmg dah lama dlm proses nak naikkan berat badan.. kalau dulu asyik maintain 45kg aje.. sungguh, aku bersyukur... patutla, masa mak aku pakaikan aku gelang ari tu, xmuat gelangnya..sedangkan sblm ni ok aje ngan tangan aku.. xsabo nak nek g.. bukan apa, dulu masa aku ade sakit tiriod, berat aku mmg ditahap kurang melampau..masa sakit teruk tu berat aku cuma 38kg.. penah doktor tanya, apa cita2 aku..aku selamba jwb ' saya nak gemuk doktor'.. heheh n doktor tu dgn mata yg bercahaya berkata.. 'nanti awak dah baik sakit ni, boleh la awak gemuk..' n itu kisah 3 - 4 thn dulu.. aku dah recover dr tiroid tu...n hari ni.. ant momen yg bermakna.. 48kg tuu.. susah nak capai.. hehe tp tak tau la kalau penimbang mahal tu tipu... hish..hish... tp so far baju aku ngam2 lagi..boleh muat lagi..agaknya sbb baju sume besar2 kot...

tu je la citer happy psl diri sendiri..

No comments: