(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

December 31, 2018

selamat melangkah ke tahun 2019



Assalamualaikum

lama sungguh tak bersiaran

hari hujung tahun 2018, saya nak ambik peluang update la blog.. penutup tahun 2018 katanya..

semoga yg baik2 pada tahun 2018, dipanjangkan lagi ke 2019.


sungguh kan, terasa cepatnyaaa masa berlalu.




nak fast update utk memori 2018.

bulan mei 2018
bersalinkan nuha mikayla

Image may contain: one or more people, people sleeping, baby and closeup   

37 minggu 3 hari
3rd ramadhan

banyak lagi umi kena ganti puasa ni

hehee

syawal pertama ber6

Image may contain: 4 people, including Nur Zuriani and Mohd Zulkifli, people smiling, people sitting and indoor

umar mana umar.. hehe nampak tangan je

terkini baby bongsu kami , sudah 7 bulan..




nak parking sini juga, memori bermakna

Program Rainbow Playgroup ke3 kami
22 disember 2018 lalu

sungguh, saya ralat, xda post yg saya kongsi tentang program comel ni..


bermula dari persiapan menuju program, pemilihan ajk dan fasi, pemilihan bahan untuk program, semua Allah mudahkan.. 



venue program - Dewan Rafflesia Politeknik Kota Kinabalu 

fasi program 


buku guest book - feedback dan komen2 parents peserta


 peserta program
seramai 30 orang



 playarea kami


rindu...


penutup program

insyaAllah ada masa saya akan recall balik Playgroup tahun 2017, untuk parking dalam blog saya ni..

next,
menuju 2019

saya doakan yang terbaik untuk semua

selamat mencapai misi dan visi

mohon doa, kami sekeluarga dapat pindah balik ke semenanjung

jom.. 


my nisrin -- 31/12/2018 sambut birthday ke-8 tahun 
lusa insyaAllah nak mulakan sesi persekolahan darjah 3

my nurin -- meneruskan pembelajaran di kelas Pra Tahfiz Little Caliph

my umar -- masih unformal schooling dirumah hehe

my nuha -- di rumah juga

kawan2,
selamat tahun baru 2019


last
buat yg rindu...

hehehe

No comments: