(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

February 09, 2017

Sharing Slot - Buku AutoCAD dalam Kejuruteraan Elektrik & Elektronik

Bismillah..

Assalamualaikum.. sementara tunggu waktu lunch hour nak settlekan urusan sekolah kafa anakanda, saya nak kongsikan sesuatu dalam blog saya ni..

nak kongsi tentang buku seperti dalam tajuk berikut :




Tajuk Buku : AutoCAD dalam Kejuruteraan Elektrik & Elektronik - Langkah Demi Langkah Edisi 2017.

Buku ni kan adalah hasil penulisan suami saya sendiri, Mohd Zulkifli. Buku ini ditulis khas untuk sesiapa sahaja yang sedang mendalami perisian AutoCAD dalam bidang Elektrik dan Elektronik.

kalau ada yang membaca blog post ini minat nak mendapatkan secara hardcopy boleh comment no telefon di ruangan komen blog ya..

tapi andaikata nak melihat secara online , boleh juga.. di sini saya nak letak link direct ke buku tersebut. 

LINK BUKU AUTOCAD <--- baca="" boleh="" br="" cetak="" jugak.="" klik="" sendiri="" sila="" sini.="" tq="">


saya attach sini juga keratan gambar dr link di atas yer

buku autocad

muka depan


muka surat pertama sebelah dalam

politeknik kota kinabalu, sabah adalah tempat kami berkhidmat sekarang..bermula 2012 sehingga saat ini



credit juga kepada pencipta muka hadapan buku, staf UiDM Politeknik Kota Kinabalu


dedikasi


mukasurat khas daripada bekas Ketua Jabatan, Jabatan Kejuruteraan Elektrik, Politeknik Kota Kinabalu 

en Wan zain bakal bertukar ke politeknik di semenanjung.

terima kasih tidak terhingga buat en Wan atas semua jasa dan pertolongan en Wan sepanjang di politeknik. 


penulis utama buku ni. suami saya.

err, ada iras sesiapa tak?
hehehehe


ok jangan lupa klik link di atas tau. 

boleh whatsapp saya 0127934510 untuk pembelian.

terima kasih


No comments: