(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

November 07, 2014

a year passes..



Bismillah..

berlalu sudah setahun 1 nov 2013 hingga 1nov 2014.
Alhamdulillah.
terima kasih Allah..

dapat naik satu tangga gred dalam perjawatan, pun dikira rezeki. telah melalui tempoh setahun pun rezeki. 

would like to thank and appreciate from a to z to every single person.. atas doa, atas sokongan n bantuan, atas memudahkan urusan saya... u know who you are.. 
berdoa sangat2 agar setiap dari mereka juga selalu dikurnikan rezeki yang indah2... aamin..



my fb's status sempena setahun yang lalu.
i remembered:

iklan kenaikan diiklan pada hujung tahun 2012. masa tu saya cukup kalut, sbb dah nak balik semenanjung utk bersalin.. tawakkal. angkut banyakkk dokumen bersama, incase kena validate di semenanjung. mohon divalidate asalnya di politeknik sultan mizan zainal abidin, dungun, kalau2 proses validasi tu berlangsung dalam tempoh saya berpantang/cuti bersalin selama 3 bulan.

proses validasi bermaksud: proses penilaian secara interview dan juga semakan dokumen oleh panel2 kesepakaran yang dilantik oleh kementerian kami. 

hujung cuti bersalin, tarikh validasi dah keluar. awal bulan april. makanya, saya kena ubah semula dr poli dungun kembali ke politeknik kota kinabalu. 

1 april. tarikh istimewa. orang pertama kumpulan kedua di validasi. cakaplah apa sahaja rasa, mmg semua ada, semua hadir. keserabutan masa nak buat file masa mula2 mohon dulu, masa nak divalidate semua dtg serentak.

gemuruh, gementar, berdebar, takut, bimbang dan apa2 lah.

Allah, berikan aku peluang ini. supaya lancar semua semasa proses validasi. boleh, laptop lambat nak loading video interaktif, cd tersangkut, ada dokumen tak bawak masuk sekali, tp, sungguh, budi bicara panel saya, amat dikagumi. 

sayu hati kalau dikenang hari validasi.

ooh ya, tahun 2011, mmg asalnya mohon juga bersama en suami dan kawan2 di polisas. dah buat juga sikit dokumen filing tu. dah dapat markah penilaian dr referee saya. tapi.... dipertengahan saya tarik diri. bg peluang en suami dulu.. 

26 oktober 2013, result keluar. melangkah saya ke satu gred lagi, tp masih dlm percubaan. diberi perkataan memangku. 

dlm gembira pasti ada sedih bila ada yang mencela. tidak dikisah kalau perkara lain yang dicela. mengapa yang satu ini pula dipilih. Allah, masih disimpan dlm hati rupanya. 

daann.. 1 nov tahun ini,


insyaAllah. yang ditunggu2 semua.

rupanya, dah sampai masa untuk buat sasaran kerja tahunan khas utk urusan pengesahan pemangkuan.

Tq ketua jabatan elektrik. 

seterusnya, tgk rezeki lagi.. kira kita mohon dibuang perkataan memangku tu.. kikiki dan officially la kiranya..


kawan2, doakan ya...

dan, InsyaAllah, minggu depan, urusan valdiasi rakan sekerja ke 48. all the best semua...

last n least utk post kali ini, gmbr curi dr group telegram kami..
heheeh


minggu peperiksaan sesi Jun 2014, berakhir semalam. masih pulun tanda paper exam kami ni. 

all the best semua!!

ok babaiii.. 

No comments: