(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

December 23, 2013

thesis oh thesis


assalamualaikum wbt.

sebulan tidak bersua muka. tp, tidak bermakna lupa. selalu berharap, punya masa utk terus berkongsi di ruangan indah lagi comel ini.

penutup tahun 2013, ada lagi keinginan yg ingin saya capai. jauh dari dlm jiwa, membawa harapan ramai org penting dlm hidup saya. tapi saat ini adakala terasa sedikit susah utk dipecahkan ruyung.

saya on calendar sepatutnya sudah 'mampu' menghabiskan pengajian jarak jauh sy berbulan2 yg lalu. mac 2013.
genap 2 thn.

tp jiwa ini tidak sekuat mana. coretan sticker masa ini, mcm seakan mengerti, hujung tahun 2013 juga menjadi target. sikit lagi mahu menutup tirai.

presentation/viva sudah.
result pun sudah.

cuma.. THESIS.

tidak tahu mengapa sebegitu susah. padahal semua sudah ada. olahan. ulasan. karangan yang pkraktikal.

dengan itu, mohon doa kawan2 maya saya. doakan mudah saya mengarang bait2 ayat utk thesis saya.

btw, dah masuk chapter 4, modelling. perlu lebih precise.

hadiah bermakna sy utk hari lahir saya ini.selesai thesis, insyaAllah merdekaraya la saya.

pls, harapkan doa kawan2..

No comments: