(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

May 13, 2013

si dia...

assalamualaikum.

 alhamdulillah..

 si comel ni dah nak masuk 4 bulan usia dia.
 sudah boleh membalas senyuman dan memberi respon dgn senyum saat kita agah dia saat berusia 2 bulan

tatkala usia 3 bulan 3 hari, sudah tunjuk aksi meniarap.
skarang makin kuat..boleh tegakkan kepala..tangan boleh di alih sendiri.

mengagumkan jugak, si comel ini sudah pandai grab toy saat kita hulurkan pd dia..lantas terus bawak masuk mulut.

saat kita pakaikan barut, cd, masa pakai2 kan tu, tangan dia sibuk nak pegang tangan kita.

alhamdulillah.

perkembangan yg cukup baik pd saya. mengatasi kakak dia di usia yg sama.

pemeriksaan utk 3 bulan pada usia 3 bulan 16 hari, berat si dia 6.25kg. 
:)

dan insyaAllah, ini semua hikmah menyusukan dia saya kira.
walaupun belum mampu fully bf, saya masih cuba semampu yg boleh utk susukan dia.

belum dpt saya kongsikan pengalaman berkaitan penyusuan si dia ini.

:)

insyaAllah. akan ada masanya.



 doakan saya....
dapat melalui momen sbg ibu menyusu yg baik pd anak ini..

doakan saya punya..
susu yg cukup utk si dia.

doakan saya dapat...
masa dan disiplin yang cukup utk mengepam.

 terima kasih.
 

No comments: