(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

December 08, 2010

8 dec

salam..
tahun baru dah menjengah.
oleh itu, salam Maal Hijrah utk semua insan2 di dunia inih.
semarakkan kehidupan kita dgn azam dan niat yg positif yg akan sentiasa membara.


bulan dec pun dah menjengah.
dan ari inih, 8 dec, BESDAY aku yg ke-28..
uishhh... dah 28 thn rupenya.


alhamdulillah.
masih diberi Allah, kudrat dan semangat utk meneruskan hidup. pertama kali sambut besday sbg isteri org, dan bakal mak org.
tp di sbbkan dah 'tua' agaknya, wish pun xbyk, adiah pun tarakkk..
adiah dr en suami? mehh kita gelakk dulu.. hehehehe 
adiah yg aku mintak kecik je sbnrnya.
amenda?


al kisah, 7 dec, 10.30pm, aku nak masuk tido dulu, rasa xselesa badan memandangkan dah hujung2 nak due nih..
sambil itu pesan kat en suami..
'abg nanti kul 12.00 kejut zu eh... nak abg wish besday....'
'kejutt tauuuu!!!'
...........
..........
ting tiooong!
terbangun kul 2 pg, sbb rasa nak g toilet.
hah?? dah 2pagi!!
napeee insan sblh ni x kejut pun wish besdayyyy!
alaaaaaaaaa...


nasib la sbb dah 'tua' takde rasa nak merajuk2 sbb en suami tak wish. tgk henpon ada sms wish dr sahabat rapat.. terharu.. ada gak insan yg igt..


:)
pastu pagi td, family wish lak..
en suami?
agaknya nak tunggu 11.59 mlm kang baru nak wish.
eheh!


to nur zuriani, selamat ulangtahun kelahiran...
moga pjg usia dalam keberkatan..
murah rezeki..
dipermudahkan dalam setiap urusan mendatang..
semoga terus dapat menjadi anak, isteri, dan ibu yg baik..
:)
aminnnnnnn......


tik tok, menghitung masa utk ke saat2 kelahiran si comel.
bile yer????

3 comments:

aku hanya manusia said...

Hepi belated Besday Nor..sori lewat wish..semoga nor n baby sihat and semoga semuanyer berjalan lancar menunggu detik mnyambut org baru..all the best dan semoga diberkati Allah sentiasa...

All About AnaYna said...

Eppi belated besday nor yayank...moga selamat smuanya yer..epi2 slalu taw..nt baby pn epi jadinya.hehehe.

zuriani said...

hii kengkawan.. maceh laa wish besday! :) tulah ngah debor tunggu masa nih.. moga selamat sumenya.. aminnnnn