(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

November 22, 2010

36weeks just around the corner

assalamualaikum..


kata tinta ditaipkan, selagi mampu.. chewahhh.. :)


kabare??


tinggal beberapa ari je lagi baby dah nak masuk usia 36 weeks. huhuhu tik tok tik tok, dah xlama.. sebulan ++ je lagi utk ke EDD aku.. arapnya baby kuar masa EDD tu, jgn awal sgt ye baby.. bg ummi settelekan keje2 kat opis dulu ye sayang..


perasaan: kdg2 nervous, kdg2 excited.. tp perasaan yg paling bagus..berserah, tawakkal.. kan?


kesihatan: alhamdulillah, masih diberi kudrat utk bernafas, berjalan naik turun tangga, buat keje yg sewajarnya, seadanya.. sumenya smooth aje kalau my stomach x buat hal.. cth kalau xmasuk angin ke, sistem pencernaan ok, ok je la spjg ari tu.. tp... masalah masa tido mmg kerap muncul..baby pulak mcm tak bg ummi dia tido lena lah. ataupun mmg dia tak suka sunyi2, nak ada suara sepjg masa.. aiyaaa..


persediaan: mmg sempoi.. bag utk baby n ummi belum packing lagi! ada lagi yg belum basuh. huhuhh pulunnn!


en suami: heheh en suami dah mula berdebar. apa yg patut dia buat bila saya rasa sakit? saya jawab sng aje, hantar g spital. pastu pas hantar saya,dia boley pk nak g minum teh tarik mamattt.. aisehhh, rasa nak bersilat bila dengor!! 
sesungguhnya, saya tau, dia sama2 nervous ngan sayaa.. ;)

dah nak masuk 36 weeks ni, org ckp kira tunggu masa je la kan.. bila2 je pas tu boleh deliver kalau Allah izinkan... ada yg 37 minggu, 38 minggu, ada yg terlebih due..


ya Allah.. aku berserah segalanya kepada-Mu..
lindungi aku dan bayi ku... 
semoga selamat sumenya.. aminnn...


p/s: bateri laptop nak abis. xleh taip pjg2.. charger x kelihatan depan mata.
jumpa lagi

No comments: