(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

February 21, 2009

dia-maybe-bukan-untuk-aku

dia.. penah saya suka..suka dgn apa yg ada pd dia, se-adanya. suka dgr dia bercerita, suka dgr celotehnya.. suka bercerita dgnnya.. suka tgk dia makan.. suka cr dia pndang saya.. suka..

dia.. penah saya sayang dan mungkin ke saat ini.. sayang yg berbunga harapan, moga sayang itu milik saya hingga hujung nyawa.. sayang yg akan berkembang kesannya.. sayang yg boleh membawa saya kepada bahagia… sayang..

dia..penah saya cinta.. walaupun seolah rasa mcm didunia fantasi bila berbicara soal cinta.. cinta yang terhasil dr perasaan sayang dan suka.. cinta dia kerana Tuhan.. betulkah.. cinta…

tapi….

it is now turn to a memory.. a lifetime memory.. tetapi, kesannya masih lagi terasa.. saat berhadapan dgn dia sepjg hari.. setiap saat hati tidak keruan, kuatkah saya dlm berhadapan dgn seseorg yg penah saya sayang… sungguh, dalam kewajaran diri, masih tak tau, apakah saya di alam realiti.. atau ini sume sekadar mimpi yang mungkin mampu membuatkan aku kuat bila terjaga nanti.. :-)

diusia 26 tahun.. saya masih seorg gadis, yang sendiri dalam mengharungi konflik berkasih sayang.. untungnya, saya masih ada kasih syg family, masih ada kasih syg sahabat perempuan.. xbyk yg saya mintak dlm hidup ini.. tau kelemahan diri, tau sedikit potensi diri.. tetapi.. susahnya utk meraih dan mempertahankan kasih dengan ciptaan Tuhan itu..

sekadar berbicara...

No comments: