(,'') ('',)

Daisypath Anniversary tickers

October 14, 2017

Rindu keluarga dan link group telegram yang best

Bismillah,

Assalamualaikum my sweet page dan my honorable reader.. tq tq for drop by.

14 oktober, in the middle of moment yg sgt strugle nak kejar dateline berkaitan markah pelajar. suasana sepi dan sunyi di opis ni.. huhuhuhu

 sambil2 bukak blog.... sunyi dah kan dunia blog saya ni...bloglist yg saya follow pun byk yg dah tak berupdate.., makan bulan dan makan tahun.. 

sedih pun ada....kan... 

tapi takpe... insyaAllah selagi mampu, kita coretkan yg termampu dalam belog kita ni... hihihi


nak spam gambar family kecik comel kita.. gambar masa Raya bulan julai 2017 lalu... hehehe tema purple... masa ni Umar, baby kecik kita baru je pandai berjalan.. x sampai sebulan lagi berjalan.. 



bila up gambar family ni, maksudnya tengah rindu laa ni... huhuhuhu


bila nak boleh pindah balik ni? asyik merah je esis saya.
adoilah....


alang-alang update, ada lagi nak kongsi.

siapa biasa guna aplikasi Telegram?

saya mula guna atas sebab urusan rasmi - urusan kerja. Group official kerja JKE PKK beroperasi byk juga secara atas talian. group kursus yg di ajar juga melalui telegram.

bestnya Telegram ni (mirip whatsapp jugak) , jumlah ahli group mcm unlimited..gambar2 pun jika kita clear Cache, mmg tidak lagi di simpan dalam memori henpon.. insyaAllah ok.. dan mula2 dulu bolek akses dr komputer (whatsapp dulu tak dpt bukak ikut pc)..

cuba install tau.


seterusnya....
saya nak kongsi link group yg sgt bermanfaat. 


kalau dah install Telegram , link ni akan direct invite awak ke entrance group tu.

jemput join ye.


1- My BBM Sharing column
group ni saya sendiri admin - tempat saya panjangkan bahan bantu belajar yg saya rasa patut dipanjangkan untuk kegunaan bersama.. dan juga tempat saya kongsi bahan-bahan berkaitan parenting dan homeschool..


2- Resepi mengajar anak 3M

group ni adminnya cikgu Faridah Salleh, cikgu mengajar membaca. banyak bbm , nota dan tips. jemput join

3- BBMCIKGUAINOLADIBAH
bertemakan sama macam group ke-2.. jom join...


4- Lets Talk Mummies

bertemakan homeschooling dan Fonik, group kelolaan Puan Nurul Syuhada, jom ikuti life-schooling adik Amsyar. saya sendiri follow puan Nurul dalam nak belajar kaedah mengajar anak saya untuk membaca. 

ok 4 dulu. banyak sangat dah ni. join tauuuu

till then,
take care.



No comments: